תקציבי פרסום עוברים מהאינטרנט למדיה החברתית

קוקה קולה ויוניליבר מהוות את החלוץ לתופעה זו. המהירות שבה מועברים המסרים, במיוחד מבצעים ואירועים מותאמים לקהלי יעד צעירים, מתחרה בכל כלי מדיה אחר

מסתמן שינוי נוסף בהעדפות המדיה של תאגידים גדולים. קוקה קולה ויוניליבר מעבירות תקציבי פרסום באתרי אינטרנט, למדיה החברתית כמו פייסבוק ויוטיוב.
ענקי ה- FMCG (מוצרי צריכה שנמכרים מהר) נוטשים אתרים שנהגו לבצע בהם מסעי פרסום מקוונים, ועוברים למדיה החברתית.
כך מדווח TRENDS – הידיעון המקוון למגמות שיווקיות.

דוברים של תאגידים אלה אומרים כי העתיד הוא במדיה החברתית, שם נמצאים קהלי היעד שלהם. קוקה קולה כבר הודיעה כי היא מייעדת את מותגי ZERO ו- FANTA לאתרים החברתיים.

פרשנות העורך שמחה סיגן: מזה מספר חודשים יש כבר כאלה שיודעים להפריד בין האינטרנט הישן לבין האינטרנט החדש, שהוא המדיה החברתית. המהירות שבה מועברים המסרים, במיוחד מבצעים ואירועים מותאמים לקהלי יעד צעירים, מתחרה בכל כלי מדיה אחר.

פורסם ב- TRENDS – הידיעון המקוון למגמות שיווקיות
www.trends-news.com

.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר