משרד "דורית שמואלי, תקשורת ויחסי ציבור" קיבל את תקציב יחסי הציבור של יקב ציון, שטופל בעבר ע"י משרד יחסי הציבור של דפנה טריואקס.
בכך ממשיך משרד יחסי הציבור של דורית שמואלי מסורת של ניהול יחסי ציבור בעולם היין הישראלי: יקב דלתון , יקב כרמי יוסף ברבדו, תחרות היין Best Value 2009 הקובעת מהם היינות הטובים ביותר בהתאם למחירם. תחרות אשכול הזהב –האוסקר של עולם היין הישראלי, ותערוכת האלכוהול ברמנ'ס 2008 ו. 2009.
"דורית שמואלי תקשורת ויחסי ציבור" הוקם בשנת 2000. המשרד מתמחה במגוון שירותי ייעוץ אסטרטגי, דוברות ויחסי ציבור ומייצג מגוון רב של לקוחות מתחומי העסקים והכלכלה, יין,תרבות ואמנות, חברה ובריאות.
מודל העבודה שפיתחה דורית שמואלי בתחום התקשורת מציג איזון בין שלושה גורמים מרכזיים: הלקוח התקשורת והציבור.