תקציב חדש לדורית שמואלי תקשורת ויחסי ציבור: יקב צ'ילאג – יין שלוקח את הזמן

משרד "דורית שמואלי תקשורת ויחסי ציבור" קיבל את תקציב יקב "צ'ילאג". היקב חוגג בימים אלה עשור להיווסדו בסדרה של עשרה אירועי תרבות ויין. האירועים יציינו את עשור הפעילות שלו, היינות השונים והסדרות המיוחדות, ואת התפתחות תעשיית היין של היקב

משרד "דורית שמואלי תקשורת ויחסי ציבור" קיבל את תקציב יקב "צ'ילאג". היקב חוגג בימים אלה עשור להיווסדו בסדרה של עשרה אירועי תרבות ויין. האירועים יציינו את עשור הפעילות שלו, היינות השונים והסדרות המיוחדות, ואת התפתחות תעשיית היין של היקב.

יקב צ'ילאג הוקם ב-1999 בניהולה ובבעלותה של הייננית אורנה צ'ילאג, כיקב בוטיק. במשרד דורית שמואלי אומרים כי היינות של יקב צ'ילאג מיוחדים בעצם היותם Slow Wine. היקב הוא ים תיכוני, ומכך נובע שהיקב עובד בשיטת עולם ישן – יין מסורתי המיוצר בעבודה באופן ידנית תוך שימוש בשמרים טבעיים.
היקב מייצר שלוש סדרות יין שונות: Primo – יינות הדגל של היקב (מושקים רק בשנים נבחרות), Solo – הסדרה הבוגרת, ו- Vivo – הסדרה הצעירה של היקב.

משרד "דורית שמואלי תקשורת ויחסי ציבור" הוקם בשנת 2000 ומתמחה בשירותי ייעוץ אסטרטגי, דוברות ויחסי ציבור, תוך ייצוג מגוון רב של לקוחות מתחומי העסקים והכלכלה, תרבות ואמנות חברה ובריאות.
מודל העבודה שפיתחה דורית שמואלי בתחום התקשורת מציג איזון בין שלושה גורמים מרכזיים: הלקוח, התקשורת, והציבור.

על  לקוחות המשרד נמנים יקב דלתון, יקב כרמי יוסף-ברבדו, יקב צרעה, תחרות "אשכול הזהב", תחרות "Best Value 2009", תערוכות האלכוהול Barman's , "צוותא"- מועדון לתרבות מתקדמת, תיאטרון הפרינג' של צוותא, "מישהו מאחורי" – הצגת יחיד של דובל'ה גליקמן, "ניהול נטו" – מנהלי כספים, Archijob – פורטל, סטודיו ומרכז למעצבים, אדריכלים ומתכננים, Wiser – קופות גמל, קרנות פנסיה וקרנות השתלמות, "שירת העצבים" – מופע סאטירי של אפרים סידון.

www.doritshmuelli.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר