‏המגזין "יין וגורמה" בחר את "ירדן בלנק דה בלנק" של יקבי רמת הגולן כיין העשור

מנהל אגף השיווק ביקבי רמת הגולן, בנצי אלישע, אומר: "אנו שמחים על בחירתו של מגזין יין וגורמה, וגאים להוביל את תעשיית היין האיכותית בארץ. נמשיך לפעול לטובת קידום תרבות היין בישראל ולהביא לשולחנו של הצרכן טעם ייחודי שבא רק מארץ היין"

ירדן בלנק דה בלנק של יקבי רמת הגולן, יין בסגנון שמפנייה, הוכתר כיין העשור הישראלי, ע"י מגזין היין המקצועי יין וגורמה. זאת במסגרת גיליון ה-100 המיוחד שהוציא המגזין.

ירדן בלנק דה בלנק, אחד היינות היותר מוערכים בישראל, זכה להישגים מרשימים גם במסגרת תחרויות יין מובילות בעולם, לאחרונה, בתחרות VINITALY 2006 אשר נערכה בוורונה שבאיטליה, זכה היין במדליית-העל היוקרתית בקטגוריית יינות מבעבעים בשיטה המסורתית, מבין מאות יינות.
קודם לכן זכה ירדן בלנק דה בלנק בפרסים הראשונים גם בתחרות IWSC (INTERNATIONAL WINE & SPIRIT COMPETITION) בלונדון ובתחרות Vinexpo, בבורדו שבצרפת.

מנהל אגף השיווק ביקבי רמת הגולן, בנצי אלישע, אומר: "אנו שמחים על בחירתו של מגזין יין וגורמה, וגאים להוביל את תעשיית היין האיכותית בארץ. נמשיך לפעול לטובת קידום תרבות היין בישראל ולהביא לשולחנו של הצרכן טעם ייחודי שבא רק מארץ היין".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר