‏סדרה חדשה ליקב תבור: סדרת "הר"

יקב תבור חונך את סדרת "הר" שתשווק ברשתות השיווק ובחנויות מתמחות, במחיר מומלץ של 45 ₪, ותחליף את סדרת תבור של היקב, כסדרת בסיס המציעה יין נגיש

יקב תבור חונך את סדרת "הר" שתשווק ברשתות השיווק ובחנויות מתמחות, במחיר מומלץ של 45 ₪, ותחליף את סדרת תבור של היקב, כסדרת בסיס המציעה יין נגיש.

התוויות של סדרת הר מתכתבות עם תוויות סדרת אדמה הגבוהה יותר, עם אלמנטים של האדמה בה גדלים הענבים, והדרך והשבילים המתפתלים על ההר. על צווארם של הבקבוקים חבק צהוב בולט.

סדרת "הר" כוללת יינות זניים אדומים ולבנים, מענבים שנבצרו מהכרמים של יקב תבור. היינות בסדרת הר משמרים את הארומות והטעמים המקוריים של הזן ממנו עשוי כל יין. כדי להעניק ליינות בשלות נוספת מיישנים אותם למשך מספר חודשים במיכלים עם לוחות עץ (Staves) המעשירים ומעדנים אותם. היינות מוכנים לשתייה עם יציאתם לשוק.

אורן סלע, המנכ"ל, אומר כי שם הסדרה החדשה, "הר", שם במרכז את האייקון המרכזי של היקב – הר תבור, שתבניות האדמות הנשקפות מפסגתו הן מקור ההשראה לעיצוב תוויות הסדרה.

יקב תבור מוציא לשוק עתה שלושה יינות ראשונים בסדרה:
קברנה סוביניון 2010 "הר" 
90% קברנה סוביניון ו- 10% מרלו, בציר 2010.
יין בעל גוף רך, נעים לשתייה המאופיין בארומה עדינה של שזיף, קסיס ופטל בשילוב פלפל ירוק. מומלץ לצנן את היין למשך כמה דקות במקרר טרם פתיחתו.
מחיר מומלץ לצרכן: 45 ₪

מרלו 2010 "הר " 
85% מרלו ו-15% קברנה סוביניון, בציר 2010.
יין בעל צבע אדום עמוק, גוף מאוזן, המאופיין בארומה של דובדבן ופלפל שחור גרוס.
מחיר מומלץ לצרכן: 45 ₪

שיראז 2010 "הר"
90% שיראז ו-10% קברנה סובניון, בציר 2010.
היין בעל גוף מרוכך, טעמו עגול, והוא מאופיין בארומה של פירות בשלים. טעמו העגול של היין הופך אותו לקל ונעים לשתייה.
מחיר מומלץ לצרכן: 45 ₪

צילומים: איה בן עזרי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר