‏צבר תיירות ונופש: טיול מאורגן 7 לילות לסין ב- 997 דולר

טיולים מאורגנים לסין, ובמיוחד כאלה למשך שבוע, הפכו להיות מאד פופולריים, כאשר רואים פחות ופחות ישראלים שטסים לטיולים ארוכים בני מספר שבועות ביעד הזה

נראה כי בין היעדים רחוקי הטווח המבוקשים על ידי הישראלים, הולך ומסתמן להיט חדש בעונת החורף הנוכחית: סין. כך לדברי אלי דסה, מנהל מחלקת חו"ל בחברת צבר תיירות ונופש.

דסה אומר כי טיולים מאורגנים לסין, ובמיוחד כאלה למשך שבוע, הפכו להיות מאד פופולריים, כאשר רואים פחות ופחות ישראלים שטסים לטיולים ארוכים בני מספר שבועות ביעד הזה.
"בחודשים נובמבר ודצמבר חל גידול של כ-20% עד 30% בהיצע הטיולים המאורגנים לסין. בניגוד לתפיסה כי סין רחוקה מישראל, העובדה כי היא נמצאת מרחק של רק 9.5 שעות טיסה מישראל, מצביעה על כך שהיעד הזה אולי מסתמן כ"ניו יורק" החדשה של הישראלים", טוען דסה.

צבר תיירות ונופש מציעה טיול מאורגן לסין בן 7 לילות, במועדי יציאה שונים במהלך נובמבר ודצמבר במחיר של 997 דולר. הטיול כולל ביקורים באתרי התיירות של בייג'ינג: החומה הגדולה, העיר האסורה, כיכר טיינאנמאן, השווקים העירוניים, בתי מלאכה לאבני גיי' ולמשי ועוד.

המחיר כולל טיסות, לינה בבתי מלון מדרגה ראשונה על בסיס לינה וארוחת בוקר, הסעות באוטובוס תיירים נוח וממוזג, ביקורים וסיורים, מלווה קבוצות, מיסי נמל והיטלי בטחון.

המחיר אינו כולל מס יציאה מקומי בסך 10 דולר, המשולם בסין. כמו כן, אשרת כניסה לסין, אותה יש לקבל טרם הנסיעה, עולה 50 דולר.

מוקד הזמנות טלפוני: 1-700-500-600
www.tzabar.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר