280,000 גולשים בשבועיים הראשונים להשקת אתר האינטרנט "מנה חמה" של אסם

ילדי ישראל קבעו: נינט, יהודה ומייקל לואיס– סתם. המראה החנוני, הישרדות, שלמה ארצי ובר רפאלי – חם

ה"קלפי" הגדולה והפופולרית לילדים ולנוער באתר של "מנה חמה" "וואלה! חם או סתם", ממשיכה לצבור תאוצה. מאז השקת האתר החדש לפני כשבועיים נכנסו 280,000 גולשים לאתר, אשר מחליטים מדי יום את סדר היום בכל תחומי העניין, ומחווים את דעתם על נושאים מגוונים.

אתר האינטרנט של "מנה חמה" – "חם או סתם" מושך עשרות אלפי גולשים מדי יום, כשהוא מעניק בידם את הכוח להשפיע, להכריע ולקבוע מהם הטרנדים החמים ביותר בכל תחומי העניין.

בין ההצבעות החמות שנבדקו באתר:
יהודה לוי הוא סתם לחלוטין – כך קבעו קרוב ל-15,000 גולשים שונים ביומיים. עוד קבעו הגולשים הצעירים כי נינט טייב המתקרחת היא סתמית וצריכה "לחזור בחזרה לקריית גת ולהישאר שם" – למעלה מ-10,000 השתתפו בהצבעה לגביה. בר רפאלי, לעומתה, הוכרה כ"חמה" מאוד על ידי למעלה מ-21,000 גולשים שונים ביומיים.

לגבי מייקל לואיס: 13,500 גולשים קבעו כי הוא סתם אמיתי. 13,000 גולשים הכריזו על תוכנית הריאליטי "הישרדות" כטרנד חם במיוחד בעולם הטלוויזיה.
בתחום האופנה קבעו הצעירים כי מותגים הם "סתם" דבר יקר ומיותר, כי נעלי הקרוקס נמאסו, וכי המראה החנוני הוא הבשורה הגדולה של השנה.
במוסיקה הפתיעו הילדים כשהכתירו את שלמה ארצי כחם – ושלחו את הספייס גירלז והלהקה הצעירה "ביט 69" לעולם שכולו סתם.

בתחום הטכנולוגיה קבעו הילדים כי הבלוגים הם "סתם", ואילו משחק הסימס הוא אחד הטרנדים החמים ביותר. בספורט הביעו הגולשים תמיכה באברם גרנט, וכן במכבי ת"א המתאוששת.

אתר "מנה חמה" הוקם ביוזמה של אסם בשיתוף עם אתר וואלה, במסגרת מהלך מיתוג מחדש של "מנה חמה". זהו האתר הראשון בישראל המנוהל, נכתב ונערך כולו על ידי בני נוער בלבד ומהווה פלטפורמת תוכן אינטרנטית חדשה ואינטראקטיבית. תכני האתר כולם מונחים ע"י העיקרון של "חם או סתם" כאשר הגולשים בערוצי התוכן השונים קובעים ומחווים דעתם על הנושאים והכתבות.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר