ADKIT חשפה מוצרים חדשים ממאגרה העולמי בתערוכת מזון בעידן החדש

המוצרים אותם הביאו אנשי אדקיט לארץ בחרו ע"י ועדת העורכים של GNPD העוקבים באופן שוטף אחר כל מוצר מיוחד בעולם. מוצרים אלה, מלבד היותם פופולאריים הם גם החדשניים ביותר מסוגם בעולם, ולראשונה הוצגו בישראל

עשרות מוצרים חדשים הוצגו ע"י חברת ADKIT בתערוכת מזון בעידן החדש המקצועית שהתקיימה במרכז האירועים אווניו באיירפורט סיטי ליד נתב"ג.
המוצרים אותם הביאו אנשי אדקיט לארץ בחרו ע"י ועדת העורכים של GNPD העוקבים באופן שוטף אחר כל מוצר מיוחד בעולם. מוצרים אלה, מלבד היותם פופולאריים הם גם החדשניים ביותר מסוגם בעולם, ולראשונה הוצגו בישראל.

בין המוצרים החדשים פחיות חדשות של "ספרייט" שמכילות בדיוק 100 קלוריות, לאלו שרוצים לשמור על משקלם מבלי לוותר על הטעם. בנוסף הוצג הקוקה-קולה קפה החדש הנקרא Coca-Cola Blak, שבא בבקבוק מתכת של 250 מ"ל.
מוצר נוסף המתאים עצמו לאנשים הרוצים לשמור על משקלם, הוא חטיף דוריטוס שמכיל 100 קלוריות בדיוק. גם כאן מגיע המוצר במגוון טעמים.
מוצג נוסף היה קופסת ביסקוויטים שמיועדת לילדים. כשהביסקוויטים נגמרים, הקופסה משמשת כקופה, בכל פעם שנכנס מטבע לקופה מתנגן שיר. על פי חזי לביא, מנכ"ל אדקיט, חלק מהמוצרים שהוא הציג בכנס צפויים להגיע לישראל בשנה הקרובה.

"המוצרים שהבאנו לתערוכה ולכנס הם אלו שנראו לנו כמעניינים ביותר", אומר לביא. "כמו כן הצגנו את מערכת GNPD והראינו את יתרונותיה לכל מי שזקוק לאינפומציה גלובלית על מוצרים חדשים שיוצאים לשוק".



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר