BLU INTERNATIONAL תציג משקאות אנרגיה בתערוכת המזון סיאל בפריז

BLU INTERNATIONAL היא בין החברות הישראליות הבודדות המציגות השנה בתערוכת המזון "סיאל" שתיפתח ב- 17 באוקטובר במרכז הירידים מצפון לפריז צרפת

חברת BLU INTERNATIONAL אשר הוקמה על ידי "בני פאוזי שמשום" ודורון פרנקנשטיין במטרה של שיווק מותג משקאות האנרגיה  BLU מחוץ לישראל, תשתתף בתערוכת המזון "סיאל", אשר מציגה פעם בשנתיים (לסירוגין עם תערוכת "אנוגה" בגרמניה) את החידושים והמגמות העדכניים ביותר בתחום המזון ברחבי העולם.

בביתן של BLU INTERNATIOANL בתערוכה שתיפתח ב- 17 באוקטובר במרכז הירידים מצפון לפריז, יוצגו משקאות האנרגיה בטעמים מיוחדים: טעם הקרנברי אשר זכה להצלחה רבה ופופולריות בקרב קהל הצעירים בישראל ובעולם. והטעם החדש BLU למון-ליים. בנוסף תשיק החברה את הדור הבא של  משקאות Ready to drink – משקה אנרגיה עם וודקה BLU ENERGY VODKA.

משקאות BLU משווקים בארה"ב, בולגריה, צ'כיה, גרמניה, פורטוגל, אוסטרליה, שבדיה, יוון, קפריסין וסין
חברת "בני פאוזי שמשום" מדווחת כי היא תשקיע השנה כ-1.5 מיליון יורו בשיווק BLU במדינות בעולם. מתוך כך ההשקעה בהשתתפות ב"סיאל" בצרפת מוערכת בכ-125 אלף יורו, והחברה תשתתף בתערוכת המזון הכשר בארה"ב ובתערוכות נוספות ברחבי העולם.

דורון פרנקנשטיין אומר כי המותג BLU נבנה מההתחלה עם חשיבה לפנייה גם לשווקים העולמיים, וזו הסיבה שנעשה שימוש בשם מוצר לועזי ורישום מיידי של המוצר באירופה, מדינות צפון ודרום אמריקה, מזרח אירופה ואוסטרליה. השם BLU והלוק הכללי נשארו כפי שהם בישראל, אך יחד עם זאת דואגת החברה להתאים את הפחיות בהן משווק המשקה לצרכי המדינות השונות להן הוא מיוצא. כך ניתן למצוא בסין את הכיתובים שעל הפחיות הנמכרות שם בסינית, בגרמניה הושקעו כספים רבים בפיתוח פחיות המיועדות למחזור בשל החוקים הנוקשים בצפון אירופה. באוסטרליה נערכה טעימה עיוורת בין רד בול, BLU ומותגים מקומיים נוספים. במבחני טעימה אלה נמצא כי BLU הוא המשקה המועדף על המקומיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר