ITALIAN TALENTS – פרויקט חדש של סאן פלגרינו

ישראל נבחרה להיות אחת מ-50 המדינות בהן יהיה ניתן להשיג מהדורה מיוחדת של סאן פלגרינו מיסוני, וניתן יהיה למצוא את המים המינרלים המוגזים במסעדות מובחרות.

מהדורת מיסוני היא חלק של פרויקט ITALIAN TALENTS אותו מקדמת חברת סאן פלגרינו. הפרויקט יצא לדרך בשנת 2010 מתוך שאיפה ליצור סינרגיה עם חברות איטלקיות מוכרות ברחבי העולם אשר פועלות בפלח השוק העילי, מביאות לידי ביטוי את תרבות איטליה ואת הסגנון האיטלקי, ובולטות בחדשנותן, באיכותן, בשירות שהן מעניקות, בעיצוב וביוקרה שלהן.

הפרויקט מבוסס על שיתוף פעולה עם מותג יוקרתי נוסף, מלבד סאן פלגרינו – המוביל בענף שלו (כמו אופנה, עיצוב, ציור, מוזיקה) אשר מוכר במצוינותו ברחבי העולם.

הבקבוק של סאן פלגרינו יזכה לפרשנות של המותג או המעצב שיפיח חיים במהדורה מיוחדת אשר תופץ במשך כשלושה חודשים במיטב המסעדות של איטליה ובמדינות נוספות.
שני המותגים ישתפו פעולה בתוכנית תקשורת שתתמוך בפרויקט, אשר תכלול יצירת בקבוק לאספנים (מהדורה מוגבלת), מסע יחסי ציבור ואירועים ברחבי העולם.

בהתאם לעיקרון של ערכים משותפים, בחרה סאן פלגרינו בחברת מיסוני כשותף האידיאלי להשקת המהדורה הראשונה של פרויקט ITALIAN TALENTS.
חברת מיסוני המציאה ופיתחה אופנה בעלת סגנון ייחודי, רענן ונון-קונפורמיסטי. זהו מותג אותנטי בעל זהות מובהקת.

פאביו דגלי אספוסטי, מנהל הפעילות הבינלאומית בסאן פלגרינו, אומר כי "שיתוף הפעולה קרם עור וגידים בזכות היכולת לבטא – בבקבוק ייחודי שהוא אמצעי התקשורת שלנו ב-120 מדינות – את הערכים האותנטיים המשותפים שני המותגים: מחויבות ליופי אלגנטי, טעם איכותי ושמחת חיים, שהם ערכי היסוד במסע ההתמודדות עם האתגרים שמציבים חומרים חדשים וטכנולוגיות חדשות".






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה