KENWOOD במיזם השף הנודד בהשקעה של כ- 200,000 ש"ח

הרעיון מאחורי המיזם הוא ליצור חוויה קולינרית, ובכך להשלים את חווית הקנייה אצל הצרכנים בנקודת המכירה ולהעניק לו ערך מוסף

ברימאג דיגיטל אייג', יבואנית KENWOOD בישראל, יוצאת במיזם חדשני, לראשונה בישראל שיקרא "השף הנודד". הרעיון מאחורי המיזם הוא ליצור חוויה קולינרית, ובכך להשלים את חווית הקנייה אצל הצרכנים בנקודת המכירה ולהעניק לו ערך מוסף.
בשלב הראשון יושקעו במהלך כ- 200,000 ש"ח.

"השף הנודד" של KENWOOD מגיע לנקודת המכירה עם עמדת הדגמה ניידת, וכן עם כל האביזרים וחומרי הגלם הדרושים לשם ההדגמה של המוצרים. השף בא במגע עם הלקוח בדרך בלתי אמצעית, מדגים, ממחיש ומסביר באופן אישי על המוצרים אותם הוא מדגים וכן בתחום הגסטרונומי, מחלק טעימות, עונה על שאלות, ומעניק ללקוח חוויה ייחודית.

"המטבח המודרני מהווה כיום, מעבר לצורך בפרקטיות, גם מראה של בעל הבית ומידת חיבורו לסטייל וטרנדיות. יותר ויותר אנשים חשים צורך לגוון את כלי המטבח שלהם ולהשתמש במוצרים ייעודיים עבור כל תחום במטבח", אומר אבינועם כהן, מנהל השיווק של החברה בישראל. "כמובן שכדי להוציא את המיטב זקוקים לא רק לחומרי גלם מעולים, אלא גם לאותם כלים איכותיים שיסייעו  להגיע לתוצאה הנדרשת, וחשוב לא פחות שיהיו מעוצבים ויתאימו לאופי הצרכן.
KENWOOD זיהתה את המגמה, וכמותג השולט במטבח ונותן פתרון כולל לצרכי הלקוח, מעניקה לו עכשיו גם חוויה קולינרית".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר