maimon's – שחקן חדש בתחום האפייה הבייתית עם 186 מוצרים

הרעיון הינו לתת לצרכן פתרון מושלם לאפייה, מחומרי הגלם, דרך הכלים והתבניות עד לתמיכה מקצועית והכול נגיש וזמין בכל סופרמרקט קרוב לבית

חברת תבליני מימון, הפועלת בשוק מאז שנת 1922, נכנסת בימים אלו לקטגוריה חדשה. תחת השם maimon's השיקה החברה סדרה חדשה של מוצרי אפייה, הכוללת לא פחות מ-186 מוצרים.

הגידול במספרם של הישראלים האופים עוגות, עוגיות ולחמים בביתם הפרטי הופך את קטגוריית האפייה לאחת הצומחות בשוק המזון בשנת 2009. לדברי כפיר מימון, סמנכ"ל כספים ופיתוח עסקי של החברה, שוק רשתות השיווק בתחום חומרי הגלם לאפייה עומד כיום על 480 מיליון ₪. במקביל, השוק מתאפיין בריבוי חברות אשר אף אחת מהן לא מחזיקה בנתח שוק דומיננטי.

בהתאם לכך החליטה החברה להיכנס לתחום, ובהשקעה של 5 מיליון ₪ השיקה סדרה ארוכה ומגוונת של מוצרים ממותגים, במטרה שהמותג maimon's יספק לצרכנים את כל הצרכים שלהם בבואם לאפות במטבח.

הקונספט כולל 186 מוצרים המתחלקים ל-11 קטגוריות, כולל קמחים, שוקולדים לאפייה, תמציות וסירופים, ממרחים ומליות, תערובות לעוגות, קישוטים, תבלינים לאפייה, חומרי תפיחה ומשפרי אפייה, שקדים ואגוזים, כלי עזר לאפייה וספרות מקצועית.

החברה מקפידה להשתמש בחומרי גלם איכותיים, במטרה לספק לאופה הביתי חומרי גלם ברמה גבוהה למקובל בשוק. כך למשל רוטב המייפל עשוי ממייפל קנדי, במליות יש 70% פרי, ואילו השוקולד הוא שוקולד בלגי מוביל.
הושקעה חשיבה רבה בפיתוח אריזות חדשות לחלק מהמוצרים, דוגמת קקאו בקופה המונעת התפזרות האבקה, או אריזות קרטון נוחות לשימוש לאבהקת האפייה ולסוכר הווניל.

המוצרים מוצעים ברשתות השיווק, במטרה להפוך אותם לזמינים עבור קהל הלקוחות, כולם עם כשרות של בד"צ עדה חרדית. המחירים צפויים להיות דומים או מעט גבוהים למחירי מוצרים מקבילים בשוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר