NATURE VALLEY בקמפיין משולב לטעמי שוקולד של מותג חטיף הדגנים

זוהי חדירתו הראשונה של החטיף לקטגוריית טעמי השוקולד, וטעמיו החדשים ממשיכים את קו המוצרים של המותג. את טעמי השוקולד של מרקמי ה-Chewy וה-Crunchy, ישיקו גם בזירת הניו מדיה עם עלייתו לאוויר של פרופיל פייסבוק

החברות ג'נרל מילס ישראל וליימן שליסל יוצאות בקמפיין טלוויזיה וניו מדיה משולב לחטיף הדגנים Nature Valley, בהשקעה מדווחת של 1.5 מיליון ₪.
זוהי חדירתו הראשונה של החטיף לקטגוריית טעמי השוקולד, וטעמיו החדשים ממשיכים את קו המוצרים של המותג. את טעמי השוקולד של מרקמי ה-Chewy וה-Crunchy, ישיקו גם בזירת הניו מדיה עם עלייתו לאוויר של פרופיל פייסבוק בשם Nature Valley Israel.

פעילויות פרסומיות-שיווקיות אלו הן מהלכים נוספים של המשווקת ג'נרל מילס, המשקיעה גם בפעילויות קד"מ בנקודות המכירה ובאירועי ספורט וטבע שונים כמו מרתון תל אביב, מרתון ירושלים, צעדת הגלבוע, צעדת חולון, הקפת התבור, שבוע הספורט העממי בירושלים, טריאתלון הנשים, מרתון חיפה, חלוקת חטיפים בחדרי כושר בפריסה ארצית – בהתאם לערכי המותג.

סרטון הפרסומת בטלוויזיה מציג את הרכיבים האיכותיים שבמוצר, והוא ישודר בערוצים המסחריים 2, 10, 9 ו- 24. הסרט מציג את מרכיביו של חטיף הדגנים האיכותי, בגודל חי וכדימוי לאתרי טבע: חתיכות שוקולד נראות כמו סלעים, אגוזים נראים כמו דרך ושביל וכדומה.

לדף הפייסבוק

קרדיטים:
משרד פרסום: אברהם
תקציבאית: ג'ני בק
מנהל קריאייטיב: עידן זמיר
הפקה: 3A
ארט דיירקטור: שרון טננבאום 
קופירייטר: אורן נחום 
סופרוויזר: רועי חננאל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר