fbpx

NESCAFE מחזירה למדפים את טייסטרס צ'ויס בטעם פרנץ' וניל ובטעם אגוזים

המותג "NESCAFE טייסטר'ס צ’ויס" נחנך בישראל בשנת 1995, והפך למותג המוביל בקטגורית הקפה הנמס עם נתח שוק כספי של 29.8%. מותגי NESCAFE מחזיקים כיום 44.6% משוק הקפה הנמס בכללותו
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

לאחר היעדרות של שנתיים, ולאור דרישות חוזרות ונשנות של לקוחות, החליטה NESCAFE להחזיר למדפים את קפה טייסטרס צ'ויס בטעמים פרנץ' וניל ואגוזים. המוצרים מוצגים באריזה מוגדלת של 150 גר' (במקום 85 גר' במקור), ובעיצוב חדש.

המותג "NESCAFE טייסטר'ס צ’ויס" נחנך בישראל בשנת 1995, והפך למותג המוביל בקטגורית הקפה הנמס עם נתח שוק כספי של 29.8%.
מותגי NESCAFE מחזיקים כיום 44.6% משוק הקפה הנמס בכללותו.

NESCAFE טייסטר'ס צ'ויס בטעמים פרנץ' וניל ואגוזים משווק בכל רשתות השיווק ובחנויות הנבחרות.

מחיר מומלץ לצרכן: 32.42 ש"ח.
כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה