במבחן שהתקיים במהלך חודשי קיץ 2019 במוקדים רבים ברחבי הארץ לאוכלוסיות מגוונות ולגילאים שונים, בחרה טמפו לאתגר עם המותג Pepsi max את משקה קוקה קולה הקלאסי האדום (עם סוכר) הנמכר ביותר בארץ. התוצאות הצביעו על שוויו: 50% מהמשתתפים ציינו העדפה לפפסי מקס הדיאטטי ללא סוכר, הישג יפה מול המותג הנפוץ בישראל. מבחן הטעם של Pepsi החל בשנת 1975 בארצות הברית וזכה שם להצלחה גדולה והעדפה ברורה למשקה. המטרה הייתה להראות שאנשים בוחרים את משקה הקולה שלהם לא לפי הטעם אלא לפי ההרגל.
ענת סגל, מנהלת חטיבת המשקאות הלא אלכוהוליים בטמפו, אומרת: "לאחר שבשנה שעברה במסגרת מבחן הטעם של פפסי מקס הוכחנו במבחני טעימה עיוורים, שפפסי מקס טעים יותר מהמתחרה ללא הסוכר, אתגרנו את הקולה עם הסוכר הנמכרת ביותר, ואכן חצי מהמשיבים העדיפו את פפסי מקס. אנו מאמינים שבעקבות המהלך צרכנים יפנימו שאין טעם לשתות משקה מלא בסוכר, כשיש אלטרנטיבה טעימה יותר ללא סוכר בכלל".