red bull חוזר לפרסם בישראל

קמפיין טלוויזיה עם שלושה סרטוני פרסומת בינלאומיים באדפטציה לוקאלית. ההשקעה בקמפיין כ- 2.5 מיליון שקל

red bull, מותג משקאות האנרגיה, חוזר לפרסם בישראל עם קמפיין שעלה בערוצים 2, 10, 24 ועל מסכי הקולנוע.
הקמפיין מורכב משלושה סרטוני אנימציה בינלאומיים בדיבוב עברי, אשר נבחרו על ידי קבוצות מיקוד והותאמו במיוחד לקהל היעד הישראלי.
היקף ההשקעה בקמפיין: כ- 2.5 מיליון שקל.

סרטוני הפרסומת המאוירים של red bull מאופיינים בנימה הומוריסטית ומתוחכמת העומדת בקנה אחד עם ערכי המותג. תמלול הסרטים ודיבובם הותאם במיוחד לטעם קהלי היעד, כפי שעלה מקבוצות המיקוד, והוא מדובב ע"י שחקנים ישראלים, ביניהם אלי גורנשטיין.

סרטוני הפרסומת מתארים שלוש סיטואציות ומספר דמויות מעולמות תוכן שונים. בסרטון הפרסומת הראשון מוצג חתול שבע ומאושר, מייד לאחר ששתה red bull, "קיבל" כנפיים ואכל את הציפור. בסרטון הפרסומת השני מוצגים אם ובנה הנוסעים במכונית, הבן נוהג והאם מציקה לו ללא הרף. כשלבן נמאס לשמוע את אימו, הוא שותה מפחית red bull, "מקבל" כנפיים ופורח לו דרך חלון המכונית, משאיר את אימו לאנחות.
בסרטון הפרסומת השלישי נחשפים ל"סופר-גיבור" השוהה בביתו ושומע זעקות עזרה של עלמה דרך החלון. הוא ניגש למקרר על מנת לשתות את מנת ה- red bull שלו, "לקבל" כנפיים ולעוף לעזרת העלמה. הוא מגלה שה- red bull אזל, סוגר את החלון וחוזר לנוח על כורסתו החמימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר