Ripples הישראלית בשת"פ עם מותג האלכוהול העולמי Chandon מבית LVMH

מותג המבעבעים משיק קמפיין קוקטיילים אינטראקטיבי שצפוי לפעול עד סוף 2019 בשבעה שווקים מרכזיים בעולם תוך שימוש בדיו אדום אכיל להדפסה מפיתוחה של ריפלז

ריפלז מפתחת פלטפורמת מדיה חדשה המאפשרת הדפסה של תמונות ומסרים על גבי משקאות בעלי שכבת קצף על מנת לשפר את חוויית הלקוח. צילום Chandon
ריפלז מפתחת פלטפורמת מדיה חדשה המאפשרת הדפסה של תמונות ומסרים על גבי משקאות בעלי שכבת קצף על מנת לשפר את חוויית הלקוח. צילום Chandon

הסטארט אפ הישראלי ריפלז (Ripples) מקבוצת Landa Ventures של היזם והמשקיע בני לנדא, מדווח על שיתוף פעולה עם מותג האלכוהול היוקרתי שנדון (Chandon) מקבוצת מואט הנסי (Moët Hennessy), המשתייכת לבית  לואי ויטון (LVMH). ריפלז מפתחת פלטפורמה שיווקית באמצעות הדפסת תמונות ומסרים על גבי משקאות בעלי שכבת קצף, ובמסגרת שיתוף הפעולה השיק שנדון את הקמפיין האינטראקטיבי הראשון בעולם המודפס על קצף קוקטיילים, וישלב  את מדפסת הריפל מייקר (Ripple Maker) בתערוכות, אירועים ואצל לקוחות מובחרים, במטרה להעשיר חוויית שתיית קוקטיילים.

צילום Chandon
צילום Chandon

כחלק מהקמפיין פיתחה ריפלז עבור שנדון דיו הדפסה אכיל חדש וייחודי בצבע אדום, המבוסס על תמציות גזר. מדובר בדיו 100% טבעי, נטול טעם וריח, שישתלב על חלק ממגוון הקוקטיילים שהומצאו במיוחד עבור הקמפיין ביניהם שנדון קולדה, תות שנדון וקוקטייל ליצ'י. בנוסף פיתחה ריפלז בוט פייסבוק ייחודי, שיסייע בקשר ישיר עם הלקוחות ויאפשר להם לעשות פרסונליזציה על ידי שליחת תמונות פרטיות להדפסה במהירות ובקלות. ההשקה הרשמית התקיימה באירוע VivaTech 2019 בפריז, כשלפי ריפלז זכו בו הקוקטיילים המודפסים של שנדון להצלחה רבה בקרב המבקרים. בשלב ראשון תשלב שנדון 25 מדפסות ריפל מייקר באירועי קידום מכירות וברים מובחרים בשבע מדינות ברחבי העולם – ארה"ב, ארגנטינה, ברזיל, הודו, יפן, צרפת ואוסטרליה.

יוסי משולם - מנכ"ל ומייסד שותף בחברת ריפלז
יוסי משולם – מנכ"ל ומייסד שותף בחברת ריפלז

יוסי משולם, מנכ"ל ריפלז, אומר: "אחד האתגרים המשמעותיים של מותגי אלכוהול ברחבי העולם, הוא חיזוק המודעות למותג שלהם עקב תחרות הולכת וגדלה. הפתרון שפיתחנו הינו הפלטפורמה האידיאלית להציע חוויה צרכנית מפתיעה ויוצאת דופן באמצעות הדפסה על שכבת קצף, שהייתה עד כה "עירומה".  אנו מתרגשים משיתוף הפעולה עם מותג היוקרה העולמי שנדון, ומאמינים כי הטכנולוגיה שפיתחנו תסייע למותג לפרוץ את חוויית הקוקטיילים המוכרת, ותעניק לצרכנים הפתעה, התרגשות והנאה שיובילו גם לשיתוף במדיה החברתית ולחיזוק הנוכחות הדיגיטלית של המותג".

מורגן פונט-ברוין, מנהלת החדשנות והשיווק בשנדון, אומרת: "שיתוף הפעולה עם ריפלז הוא הזדמנות מצוינת עבורנו ליצור ולחלוק עם לקוחותינו רגעים מרגשים על גבי הקוקטיילים החדשים המשלבים את יינות המותג המעולים. הקמפיין מסייע לנו לתקשר עם הצרכנים שלנו בזמן אמת וברחבי העולם, ולספק לצרכנים חווית שנדון ייחודית ומפתיעה, המשקפת את אופי המותג. הבחירה בריפלז עבורנו הייתה קלה, בהיותה החברה הראשונה שפיתחה את הטכנולוגיה המובילה בשוק, וכן היא חולקת ערכי מצוינות בדומה למותג שנדון. אנו שמחים להמשיך את החוויה הייחודית של שנדון ברחבי העולם יחד עם ריפלז".

 






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה