SHOCK של תנובה פותח את הקיץ במשחק אינטראקטיבי SHOCKHUNT

מותג משקאות החלב SHOCK מכריז על "SHOCKHUNT" – משחק אינטראקטיבי המשלב אינטרנט עם פעילות שטח שמהותו חיפוש אחר התרנגול של SHOCK. במהלך 8 ימים יוחבאו כל יום 30 תרנגולי SHOCK ברחבי בארץ, אשר מידע על מיקומם ניתן לקבל אך ורק דרך משחק אינטרנטי . על מנת לזכות בפרס, יש להגיע פיזית ראשון אל מקום מחבואו של התרנגול, ולקבל IPOD Shuffle.

במקביל למשחק היומי יתרחש משחק מסגרת בו ידרשו המשחקים למצוא את כל 240 נקודות המחבוא של התרנגול כאשר הפרס הסופי הינו: 50 אלף ₪ והזוכה יוכל להחליט אם לקחת את הכסף או לבחור באחד מארבעה פרסי "החלום" בשווי הסכום – וואן (רכב) משופצר עם רמקולים וריפוד מפנק, חדר מדוגם, מרוהט ומאובזר במוצרי חשמל מתקדמים, כולל פלזמה וקולנוע ביתי, טיול לחו"ל או נופש בסוויטה באילת עם 4 חברים.

לצורך המשחק הוקם באתר bokershock.co.il מיני סייט המשלב משחק אינטראקטיבי ושימוש במפות המסייעות למציאת התרנגולים.

למעשה, המותג מעלה לראשונה בישראל את קונספט המשחק הפופולארי במדינות רבות באירופה ובארה"ב – URBANHUNT. חברת נייק למשל, חנכה את הנעל האורבנית Air Force-X MID באמצעות משחק URBANHUNT שהטריף את מנהטן, המשחק שילב פעילות אורבנית רחבה תוך שימוש ב- SMS ואינטרנט.

פעילות הקמפיין מיועדת להפעיל את הנוער בתחילת הקיץ, תקופת סוף המבחנים, והשיטוט האינסופי ברשת. על מנת לחזק את המשחק ואת חווית המותג, הוחלט לצאת בקמפיין רחב היקף ומשלב אמצעי מדיה שונים (טלוויזיה, אינטרנט, שילוט חוצות) ובפעילות קד"מ מאסיבית (פעילות בבתי ספר, בשטח, גלויות שלי, שלטים על גלגלים ) על מנת לפגוש כל אחד ואחד מקהל היעד הרלוונטי.

קרדיטים:
פעילות קד"מ – סופרפוש
קמפיין טלוויזיה – מקאן אריקסון
אתר אינטרנט אינטראקטיבי – מקאן דיגיטל









היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה