מבצע 'דבש' לראש השנה ברשת Coffee Bean: אייס בלנד קרמל תפוחים ועוגת דבש ב- 25 ₪

אייס בלנד קרמל תפוחים הנו אייס בלנד על בסיס סיידר תפוחים צלול, וניל צרפתי וקינמון טחון בעיטור קרמל עשיר. ניתן להזמין את האייס בלנד גם ללא קצפת וללא סוכר

Coffee Bean, רשת בתי הקפה הבינלאומית המובילה בישראל, יוצאת לקראת ראש השנה במבצע 'דבש', במסגרתו ימכרו אייס בלנד קרמל תפוחים ועוגת דבש במחיר של 25 ₪ בלבד.

אייס בלנד קרמל תפוחים הנו אייס בלנד על בסיס סיידר תפוחים צלול, וניל צרפתי וקינמון טחון בעיטור קרמל עשיר. ניתן להזמין את האייס בלנד גם ללא קצפת וללא סוכר. רק ב-Coffee Bean האייס בלנד נעשה באופן מיידי וטרי עם הזמנת הלקוח. ניתן לקבלו על בסיס חלב 1% שומן או על בסיס סויה.

במסגרת המבצע מוצעים אייס בלנד קרמל תפוחים בשילוב עם עוגת דבש במחיר מיוחד של 25 ₪ בלבד.

בנוסף מציעה רשת Coffee Bean מגוון עוגות טריות ואיכותיות: פונדנט שוקולד, עוגת מוס וניל פסיפלורה, עוגת גבינה ופירורים, עוגת מוס פקאן סיני ועוד.

המבצע יתקיים עד 3.10.05.

Coffee Bean הנה הרשת הבינלאומית הפרטית הגדולה והותיקה ביותר בעולם. הרשת מתמחה במשקאות קפה ותה גורמה איכותיים ממטעי גידול וחוות פרטיות מכל רחבי העולם.

ניתן ליהנות ממבצע 'דבש' בכל סניפי רשת Coffee Bean, ברחבי הארץ:
Coffee Bean סניף הרצליה ברחוב שנקר 14, הרצליה פיתוח, סניף רעננה בקניון רננים, סניף כפר סבא בקניון ערים. סניפי תל אביב: ראול ולנברג 24, רמת החייל, אבן גבירול 73, יהודה המכבי 57, מרכז שוסטר רמת אביב ג', ובקניון עזריאלי בקומה הראשונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר