פריגת סחוט ורשת קפה ג'ו במבצע ארוחת בוקר

ממחקר שערכה פריגת בנושא ארוחת הבוקר הישראלית[ עלה כי 68% מהישראלים נוהגים לשתות או לאכול ארוחת הבוקר. עוד עלה מהמחקר כי בישראל מוגשות מדי יום כ-70,000 ארוחות בוקר בבתי קפה

פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, יוצאת במבצע בשיתוף רשת קפה ג'ו, במסגרתו קונים פריגת סחוט (2 ליטר, 1 ליטר, 400 מ"ל), ניגשים עם מדבקת ההטבה ומכסה פריגת סחוט, ומקבלים 30% הנחה לארוחת בוקר בקפה ג'ו.

את הבקבוקים עם מדבקת המבצע רואים ברשתות השיווק ובחנויות המובילות.
המבצע בתוקף, במהלך ינואר-פברואר או עד גמר המלאי.

ממחקר שערכה פריגת בנושא ארוחת הבוקר הישראלית[ עלה כי 68% מהישראלים נוהגים לשתות או לאכול ארוחת הבוקר. עוד עלה מהמחקר כי בישראל מוגשות מדי יום כ-70,000 ארוחות בוקר בבתי קפה.

לימור בן חיים, תזונאית פריגת, ממליצה על שתיית סחוט בארוחת הבוקר: כוס מיץ סחוט מכילה 2 מנות פרי, כלומר את כל הויטמינים והחומרים הפעילים הנמצאים בשני פירות, המעניקים אנרגיה המזינה את הגוף למספר שעות ומחזקים את המערכת החיסונית.

מיץ סחוט טבעי של פריגת עשיר בויטמין C, אשלגן, סיבים תזונתיים, נוגדי חמצון וחומצה פולית. הודות לטכנולוגיה המתקדמת של פריגת, שומר המיץ באופן מקסימלי על הוויטמינים ועל החומרים הפעילים.

קפה ג'ו הינה רשת בפריסה ארצית המונה כיום 30 סניפים. הרשת מציעה קפה משובח מתערובות 100% ערביקה. קפה ג'ו נוסד במאי 1997 וחוגגת את שנת העשור להווסדו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר