אפייה בריאה בקלי קלות – מאפים בריאים וגם אורגניים

ספרה החדש של פיליס גלזר – מןמחית הבישול הבריא בארץ, הנו ספר המשך לרב-המכר "בישול בריא בקלי קלות". נושא הספר החדש הוא אפיה ביתית עם הניחוח, טעם והזיכרון, עם מוטו של בריאות טהורה ומתונה, ומבלי לפגוע בטעם

אפייה בריאה בקלי קלות
מאפים בריאים וגם אורגניים
מאת פיליס גלזר
צילומים: אנטולי מיכאלו
עיצוב: סטודיו רוג
סטיילינג: מאיה לבנת-הרוש
הוצאת קוראים
המחיר 109 ₪

ספרה החדש של פיליס גלזר – מןמחית הבישול הבריא בארץ, הנו ספר המשך לרב-המכר "בישול בריא בקלי קלות". נושא הספר החדש הוא אפיה ביתית עם הניחוח, טעם והזיכרון, עם מוטו של בריאות טהורה ומתונה, ומבלי לפגוע בטעם.

המתכונים בספר הם החל מכאלה מקמח מלא וממתקים טבעיים כמו אגבה וחרובים, עד מתכונים המשלבים קמח לבן ומלא, סוכר קנים אורגני, ואפילו שוקולד וחמאה. לחמים, לחמניות, מאפים מלוחים, מתוקים, עוגות ועוגיות, ופרק מיוחד לילדים עם "אלף-בית" אכיל, נחשי שוקולד ו"פיצה" פירות.
הצילומים מרהיבים, ולצדם הסברים מצולמים בשיטת שלב אחר שלב, מידע שימושי, וטיפים על אפייה מוצלחת ותזונה נבונה.

פיליס גלזר אומרת שכשאופים בבית, הכייף יכול לקבל בקלות ערך נוסף: בריאות. באפייה ביתית אפשר לשלוט בטיב החומרים, לבחור את המשובחים והמזינים ביותר, ולספק – לצד טעם נפלא – גם ערכים תזונתיים חיוניים לנו ולילדינו.

הספר הוא שיתוף פעולה בין פיליס גלזר לבין "ניצת הדובדבן", רשת בתי הטבע אורגניים, ועולה ממנו כי ניתן להכין דברי מאפה מגֻוונים וטעימים על בסיס חומרים טבעיים בלבד. אלה כוללים גם מאפים שנחשבים ל"תעשייתים" מובהקים, כמו בייגלה, בורקס, קרקרים ומקלות לחם.

המטרה בספר הזה היא לתת אלטרנטיבה שתהיה לא רק בריאה, אלא גם טעימה ומהנה. לכן המתכונים בספר מכילים חומרים טבעיים בלבד, ללא פודינגים, משפרי אפייה וצבעי מאכל.

רוב המתכונים בספר נולדו במטבחה של פיליס גלזר ממש לאחרונה, כך שאתם מקבלים אותם חמים מהתנור: עוגיות ברזילאיות בניחוח קפה עם הרבה מינרלים, לחם "ישנוני" שמערבבים ב-5 דקות ושולחים לישון לכל הלילה, עוגה מקסימה מפולי חומוס, פלאפל בריא שאופים בתנור, פיצה משלושה סוגי דגנים (וגם פיצה מתוקה עם פירות לילדים!), בראוניז ללא קמח, קרקרים בריאים שפשוט נמסים בפה ועוד ועוד. את כולם אפשר להכין – כמוני על טהרת המוצרים האורגניים. כמעט כל חומרי הגלם המופיעים במתכונים קיימים בארץ בצורה אורגנית ונמכרים בכל סניפי "ניצת הדובדבן" ובחנויות טבע אחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר