דיזנהויז יוניתורס מציגה את כל המידע לחופשה באתר אינטרנט חדש

לכל יעד נבחר מוצע גם הסבר מפורט מלווה בתמונות להמחשה, וכן אפשרות לקבלת מידע תיירותי עדכני ומקיף על ערים ויעדים בעולם למייל הפרטי של הגולש. עוד באתר זמני המראות ונחיתות

קבוצת דיזנהויז יוניתורס חונכת אתר אינטרנט חדש, ידידותי ומפורט ליוצאים לחופשה: www.d-u.co.il.
האתר מציע מידע רב על חופשות נופשים כמו גם על שירותים נלווים הנדרשים לתכנון החופשה. האתר מחולק לקטגוריות פשוטות וברורות, דבר המאפשר התמצאות קלה ויעילה.

באתר ניתן למצוא מידע על בתי מלון, טיסות סדירות, טיסות שכר, טיסות של הרגע האחרון, חבילות נופש בארץ ובחו"ל, חבילות טוס וסע, מידע מפורט על טיולים למגוון קהלים רחב כולל סמינרים מקצועיים בחו"ל וכן הטבות בלעדיות ללקוחות דיזנהויז-יוניתורס.

לכל יעד נבחר מוצע גם הסבר מפורט מלווה בתמונות להמחשה, וכן אפשרות לקבלת מידע תיירותי עדכני ומקיף על ערים ויעדים בעולם למייל הפרטי של הגולש. עוד באתר זמני המראות ונחיתות, אינפורמציה של מזג האוויר השורר ביעד אליו טסים ומידע שימושי נוסף לרווחת הטסים. למעדיפים חופשות בישראל, מבחר גדול של מבצעים לכל בתי המלון בארץ, סיורי נושא, ועוד.

לדברי איציק פנסו, סמנכ"ל השיווק והמכירות בדיזנהויז יוניתורס, שדרוגו של האתר בא בעקבות מעקב אחרי הגידול בשיעורי הגולשים ובהיקפי הגלישה באינטרנט. התיירות נחשבת (לצד ספרים ומוסיקה) לתחום פופולארי ומתפתח במסחר אלקטרוני. עוד מציין פנסו, כי בתקופת הפיילוט שנמשך כחודשיים ביקרו באתר עשרות אלפי גולשים אשר ניצלו את מגוון השירותים המקוונים והצטרפו למועדון הלקוחות של דיזנהויז יוניתורס.

בקרוב יציע האתר שירותי הזמנה מלאים, כולל קבלת אישורים בזמן אמת, על כל המוצרים המוזמנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר