השר הרצוג בכנס תיירות שערך מחוז מדריד בישראל: "ספרד היא דוגמא למעצמה עולמית בתחום התיירות"

נשיאת מחוז מדריד, אספרנצה אגיארה, גיבתה בדבריה את הדרישה להוספת קיבולת טיסות בין הארצות, וציינה: "המפתח להצלחת התיירות בין שתי המדינות הוא הוזלת מחירים ושעות טיסה נוחות"

שר התיירות, יצחק הרצוג, השתתף בכנס שערך מחוז מדריד בישראל, במסגרת 20 שנות כינון יחסים דיפלומטיים בין ספרד לישראל. מטרת הכנס היא לחזק ולהדק את קשרי התיירות עם ישראל, ולהגדיל את מספר התיירים בין שתי המדינות.

השר הרצוג אמר בכנס: "ספרד היא דוגמא למעצמה עולמית בתחום התיירות. משרדי יפעל לכך שאייר מדריד תגדיל את קיבולת הטיסות בין ספרד לישראל. אנו רואים חשיבות גדולה בקשר עם התיירות הספרדית. במדריד 6 מיליון תושבים עם 7 מיליון תיירים, בישראל 6 מיליון תושבים ו-2.5 מיליון תיירים".
הרצוג הוסיף בהומור: "אני מציע לנשיאת מחוז מדריד ברטר – על כל שני תיירים מישראל תייר מספרד".

נשיאת מחוז מדריד, אספרנצה אגיארה, גיבתה בדבריה את דרישתו של הרצוג להוספת קיבולת טיסות, וציינה: "המפתח להצלחת התיירות בין שתי המדינות הוא הוזלת מחירים ושעות טיסה נוחות. זה מהלך קריטי, ונעשה הכל לקידום מהלך זה".

רמ"ט השר, עו"ד מיכל חומסקי, ציינה כי "מטרת משרד התיירות היא להביא 5 מיליון תיירים בשנים הבאות, ואנו צריכים את תמיכתכם כדי לשווק את מדינתנו לאזרחי ספרד".

נשיאת מחוז מדריד, אספרנצה אגיארה, הגיעה לישראל במיוחד לכנס התיירות, והציגה בפני עשרות סוכני נסיעות וספקי תיירות את ההיצע התיירותי של מדריד, תוך הדגשת מוקדי התיירות הקשורים למסורת היהודית ספרדית המהווים מוקד משיכה ליהודים מכל העולם.

הכנס התיירותי הנו חלק מסדרת מפגשים עסקיים כלכלים שמחוז מדריד עושה השנה בישראל, כחלק מהידוק היחסים עם ישראל, מתוך רצון שדרך התיירות ניתן יהיה לפתח קשרים ענפים נוספים.
מספר התיירים שפוקד את ספרד בשנה עומד על 56 מיליון. מדריד בלבד נהנית מ- 7 מיליון תיירים בשנה. מספר התיירים הישראלים הפוקדים את ספרד עומד על כ- 130,000 בשנה. מדריד מהווה יעד תיירתי מתחרה ללונדון, פאריס ורומא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר