יוניליוור תעביר את מפעל בייגל בייגל מברקן לאזור התעשייה בצפת

המפעל שוכן כיום באזור התעשייה ברקן בשטחים, ואין ספק כי לפוקוס הבינלאומי על מיקום מפעלים בשטחים ועובדת היות יוניליוור קונצרן גלובלי, יש תפקיד מרכזי בהעברת המפעל

חברת יוניליוור הודיעה כי בכוונתה להעתיק את מפעל בייגל בייגל לאזור התעשייה בצפת. המפעל יוקם בסמיכות למפעל ורד הגליל אשר בבעלות יוניליוור, הפועל במקום.
המפעל שוכן כיום באזור התעשייה ברקן בשטחים, ואין ספק כי לפוקוס הבינלאומי על מיקום מפעלים בשטחים ועובדת היות יוניליוור קונצרן גלובלי, יש תפקיד מרכזי בהעברת המפעל.

אנג'לו טרוקיה, יו"ר ומנכ"ל יוניליוור ישראל, אמר: "עם רכישת הבעלות המלאה בחברת בייגל בייגל לפני כחצי שנה, נבחנה מחדש מצבת מפעלי החברה. בעקבות הבדיקה, ומתוך רצון לצמצם עלויות וליצור סינרגיות בשרשרת האספקה הקונצרנית, הוחלט להעתיק את מפעל בייגל בייגל ולהקימו בסמיכות למפעל חברתנו בצפת.
בייגל בייגל הינו אחד המותגינו המצליחים. העתקת המפעל הינה חלק מהשקעותינו במותג במטרה להמשיך ולחזקו. אנו מאמינים שהמהלך יתרום לחברת יוניליוור כולה, ויעצים את השגשוג והצמיחה שלה גם בעתיד".

יוניליוור כבר החלה להיערך לתהליך המעבר, אשר יעשה בהדרגתיות. עם זאת בכוונת החברה להשלים את המעבר בתוך זמן קצר יחסית, תוך שמירה על הפעילות השוטפת של המפעל.

ביוניליוור מבטיחים כי התהליך יעשה באופן נאות וברגישות מלאה לצרכי העובדים – אמירה משמעותית כאשר מדובר בהעברה למרחק גיאוגרפי גדול של מפעל ותיק עם עובדים שחלקם מבוגרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר