יקבי עמק האלה לא מפסיקים לייצא: איטליה, צרפת ודנמרק

כל מותגי היינות של יקבי עמק האלה מיוצאים כיום לחו"ל, כאשר העסקה האחרונה כוללת את היינות הבאים: מבחר יינות אדומים – אבראד, מרלו וקברנה סוביניון מבציר 2003, שרדונה 2004, מוסקט 2003. ההתרחבות האחרונה לחו"ל צפויה לעלות את אחוזי הייצוא בכ- 20% בשנה הנוכחית

לא מכבר דיווחנו על עסקאות יצוא של יקבי עמק האלה, והעט של דני ולרו המנכ"ל לא מפסיקה לחתום על חוזים:
היקב חתם בימים אלה על הסכם ייצוא עם שווקים חדשים בחו"ל, ביניהם איטליה, צרפת ודנמרק. מדינות אלו מצטרפות לשווקים שונים כמו ארה"ב, קנדה, אנגליה ושווייץ, בהם נמכרים יינות היקב מזה כשנתיים. עד כה, עומד היקף הייצוא של יקבי עמק האלה על כ- 80,000 בקבוקים בשנה, בהיקף מכירות של מעל שני מיליון דולר.

כל מותגי היינות של יקבי עמק האלה מיוצאים כיום לחו"ל, כאשר העסקה האחרונה כוללת את היינות הבאים: מבחר יינות אדומים – אבראד, מרלו וקברנה סוביניון מבציר 2003, שרדונה 2004, מוסקט 2003. ההתרחבות האחרונה לחו"ל צפויה לעלות את אחוזי הייצוא בכ- 20% בשנה הנוכחית.

לדברי דני וולרו, מנכ"ל יקבי עמק האלה: "היינות הישראלים, שבעבר הלא רחוק היו על מדפי המזון הכשר בלבד, עומדים כיום בשורה אחת עם יינות של היקבים המובילים בעולם. המדליות הבינלאומיות בהן זכו היינות שלנו, והביקוש ליינות בארצות יין מובהקות כמו צרפת ואיטליה, מעידות על עמידה בסטנדרטים הגבוהים בתחום בארץ ובחו"ל".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר