לה פסטה פרסקה – איטלקית טריה בהרצליה

לה פסטה פרסקה היא אחת המסעדות הותיקות במתחם אזור התעשייה בהרצליה פיתוח. המסעדה הוקמה בשנת 1990 נמצאת כבר 16 שנים בבית קורקס ומציעה שלל מנות איטלקיות עם טעם שגורם לך לחשוב שעברת בדיוטי פרי והגעת לארץ המגף. בימים אלה סיימה המסעדה שיפוץ כללי אבל המנות נשארו איכותיות כתמיד

ענף המסעדות בישראל מתאפיין בקצב תחלופה שמתחרה רק במעט בתדירות החלטורות של כוכבי כוכב נולד. מסעדה ממוצעת שורדת חצי שנה בטרם היא מחליפה את שמה או נסגרת ומוחלפת בסניף נוסף של רשת פוקס.

היציבות היא רק אחת הסיבות ששווה להגיע בשבילה למסעדת לה פסטה פרסקה: זו אחת המסעדות הותיקות במתחם אזור התעשייה בהרצליה פיתוח. המסעדה הוקמה בשנת 1990 ונמצאת כבר 16 שנים בבית קורקס, באותו המיקום ומציעה שלל מנות איטלקיות עם טעם שגורם לך לחשוב שכבר עברת בדיוטי פרי והגעת לארץ המגף.

בימים אלה נפתחה המסעדה שוב לקהל אחרי תקופת שיפוצים של מספר חודשים. במסגרת השיפוץ עברה המסעדה שדרוג תשתיות מקיף שכלל את שינוי פני המסעדה והחלפת כיסאות ושולחנות. דבר אחד לא השתנה במהלך שיפוץ: המנות הענקיות והמעולות שמוגשות במסעדה.

הגענו למסעדה ביום שישי בערב (חג השבועות) המסעדה לא הייתה מלאה, מה שאפשר לנו לבחור שולחן בגלריה, מעל המסעדה, עם תצפית טובה על המקרר המכיל סוגים שונים של פסטות טריות, שניתן לרכוש הביתה.

פתחנו את הארוחה במנת ברוסקטה ומנה של סלט ירוק. המנות היו ענקיות והספיקו לארבעה אנשים להעביר את הזמן בשיחה נעימה עד שהגיעו המנות העיקריות. תוספת הפרזמן הטרי (שנמצא על כל שולחן) שדרגה את הסלט.

כל הפסטות שמוגשות במסעדת לה פסטה פרסקה טריות ומיוצרות במקום. אנחנו בחרנו ארבע מנות פסטה: ספגטי בולונז, רביולי תרד ריקוטה ברוטב השף (שמן זית, חזה עוף, ברוקולי, פטריות), ניוקי ברוטב הבית (עגבניות, זיתים, פטריות ושמנת – חריף) ופטוצ'יני ברוטב הבית. כל מנות הפסטה היו ענקיות והרטבים התחברו אליהן מצוין.

למרות גודל המנות, לא ויתרנו על מנות אחרונות: טירמיסו ופנה קוטה לצד שלושה קפה ואחד אספרסו. המנות האחרונות היו עשויות בדיוק כמו באיטליה והשאירו טעם של איטליה.

כל הארוחה, בתוספת שני בקבוקי מים מינרליים, שתי פחיות קולה ובקבוק בירה הסתכמה ב-334 שקל, לא כולל שירות(ארבעה אנשים).

כל מנות המסעדה מיוצרות במקום, כולל הקינוחים. ניתן לקנות את מוצרי לה פסטה פרסקה טריים במשקל (פסטות ורטבים), או מוכנים (Take Away). שירותי קייטרינג ניתנים בבית הלקוח וניתן גם לערוך אירועים במקום – עד 50 אורחים, או בחדר הסגור – עד 30 איש.

לה פסטה פרסקה
בית קורקס, משכית 27, א.ת. הרצליה פיתוח
טלפון: 09-9570445, 09-9570435
שעות הפעילות: א – ש 12:00 – 23:00
אתר אינטרנט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר