מיני מקרר נייד השומר על קור המוצרים במשך 12 שעות יוצג בתערוכת הוועדים

במיני מקרר הנייד לא נעשה שימוש בקרח או במקור כוח כמו בצידניות – הפלטות הייחודיות שבדפנות בנויות כיחידות קירור אוגרות קור מבלי שייווצר עיבוי הגורם לרטיבות וללחות כפי שקורה בצידניות רגילות

כל חובב טיולים, ים, דשא וחוף, היוצא למספר שעות לא מבוטל מחוץ לבית באקלים הקיצי של המזרח התיכון, נתקל לא פעם באכזבה מרה: הוא מת מצמא, אבל המשקה הקר שהוא מוציא מהצידנית הכבדה שסחב עמו כל הדרך רחוק מלהיות קר. גם מי שיוצא ליום עבודה או ליום לימודים ארוך, מכיר בחשיבותו של משקה צונן בטווח נגיעת יד.
כעת מגיע לישראל הפיתרון לשמירת משקה ומזון קרים לאורך זמן: Fridge-To-Go – מיני מקרר נייד שהוא תיק מתקפל.
המוצר יוצג ב-29-28 ביוני על שלל דגמיו בתערוכת הוועדים שתיערך בגני התערוכה בתל אביב.

מוצרי Fridge-To-Go נראים כתיקים נאים וצבעוניים, המתאימים לילדים, נוער ובוגרים. בדפנות התיק משולבות פלטות מיוחדות שתפקידן לשמור על הקור של המזון הנישא בתוכו. מדובר בטכנולוגיית קירור היקפית המוגנת כפטנט בינלאומי ושנרשמה על ידי חברת KADO האמריקאית.

המוצר ממלא את הפער הקיים כיום בין שיטות הקירור המסורתיות המשתמשות בחיבור למקורות כוח, לבין המבודדים הקיימים לשמירת קור כדוגמת תיקים מבודדים, מידניות, וצידניות, הנעזרים בקרחומים לסוגיהם.

התיקים שומרים ביעילות רבה על קור רב של המוצרים שבתוכם עד 12 שעות ברציפות – זמן רב יותר מכל צידנית; הם שומרים על המזון שבתוכם בטמפרטורה הקרה ב-10 מעלות מאשר בכל צידנית או מוצר מקביל הקיים בעולם; הם מתקפלים בנוחיות מרבית אל תוך שקית בד מיוחדת ולכן קלים וידידותיים מאוד לנשיאה.
במיני מקרר הנייד לא נעשה שימוש בקרח או במקור כוח כמו בצידניות – הפלטות הייחודיות שבדפנות בנויות כיחידות קירור אוגרות קור מבלי שייווצר עיבוי הגורם לרטיבות וללחות כפי שקורה בצידניות רגילות.
מגוון התיקים רחב, עם עשרות דוגמאות בשלל צבעים ובגדלים שונים; המוצרים אינם מתכלים, הם איכותיים, חזקים, אמינים, ידידותיים לסביבה ופשוטים וקלים לשימוש: ניתן להכניס בלילה את התיק המקופל למקפיא, ובבוקר לפתוח אותו ולהכניס לתוכו את המזון הרלוונטי. בנוסף לכל אלה, מחירי המוצרים שווים לכל כיס.

מדגמי Fridge-To-Go:
Ftg 3000 מיני מקרר אישי – תיק אישי בנפח של 6 פחיות, הנראה ומתנהג כמיני מקרר וכתחליף לצידנית אישית.
Ftg 3010 מיני מקרר זוגי – תיק בנפח של 12 פחיות, בעל מראה נאה ואלגנטי.
Ftg 3020 מיני מקרר לפיקניק משפחתי – הדגם הגדול בסדרת הקירור, בעל נפח של 18 פחיות, מתאים לשני בקבוקים של שני ליטר.
Ftg 3030 מיני מקרר לספורטאים – מיני מקרר לבקבוק בודד בעל תכולה של 1.5 ו-2 ליטר מכל סוג.
Ftg 3050 מיני מקרר לבית הספר – תיק קירור בגודל בינוני ובצבעים מרהיבים המתאים לילדים ולתלמידי בית ספר. בעל רוכסנים לתאי חפצים ומקום מיוחד לסלולרי, שטוח וקל לנשיאה.
Ftg 3100 מיני מקרר לאם היולדת ולתינוק – תיק קירור אידיאלי לתינוק, המתאים במיוחד לאביזרי תינוקות ובהם בקבוקי תינוק וצנצנות מזון. בעל רצועה מתכווננת, רוכסנים נוחים לחפצים נוספים, ונוח וקל לנשיאה.
Ftg 1211 לתרופות – מיקרו מקרר לשימוש אישי, מוצר קטן האידיאלי לאכסון תרופות כמו אינסולין. שומר קור עד 12 שעות ומתאים להכנסה לכל תיק נשיאה ללא קושי.
Ftg 1198 מנשא יוקרתי לבקבוק יין – תיק בעל מבנה מעוגל השומר על קור היין למשך 12 שעות. גבוה מכל יתר דגמי הסדרה, בעל ידית נשיאה ומתאים גם לכל בקבוק אחר.

מחיר מומלץ לצרכן: 83 שקל בממוצע למוצר.

פרטים באתר www.fridge-to-go.com.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר