ממבו – בר לטיני חדש בתל אביב

ה"ממבו" מציע מגוון של ערבים מיוחדים בסגנונות שונים, ונפתח בכל יום מהשעה 18:00 עד לשעות הקטנות של הלילה. ובשישי שבת נפתח בשעות הבוקר עד לשעות הקטנות של הלילה

ממבו הוא בר חדש נוסח אמריקה הלטינית – בעיצוב ובמוזיקה לטינית נעימה וקצבית, המשרה אווירת קופה קבנה.

הבר ממוקם בחוף גורדון בתל אביב, מתחת למלון שרתון מוריה, המקום מגודר בבמבוק טבעי. שולחנות הישיבה והכיסאות עשויים מעץ בצבע מייפל בהיר, ומותאמים בצבעם לבר המשקאות. בנוסף לכיסאות הישיבה יש ספות לבנות מעור – בסך הכל 150 מקומות ישיבה.

מקימי ה"ממבו" מוכרים בחיי הלילה בתל אביב: יאיר שחם (37) הינו אושיה נודעת בסקטור מועדוני הלילה והוא מקים של מועדונים וביניהם הדאנס באר, סין, באלנבי 56. חיים לוזון (31) יחד עם יקי כביר (33) חיים את חייהם בלילה כבר 13 שנה. בין הפרויקטים שלהם "ירוק בעיר" ומועדון ה"אקספוז", והם גם הבעלים של מועדון ה"דונה מרטין".

ה"ממבו" מציע מגוון של ערבים מיוחדים בסגנונות שונים, ונפתח בכל יום מהשעה 18:00 עד לשעות הקטנות של הלילה. ובשישי שבת נפתח בשעות הבוקר עד לשעות הקטנות של הלילה.

תפריט האוכל במקום מציע מגוון מאכלים קלים, המתאימים לרוח המקום, ועל הבר ניתן להזמין את כל סוגי השתייה אשר יוכנו לפי העדפותיהם של הבליינים. בתפריט כריכים, טוסטים, סלטים, מנות בשריות ומנות ילדים. טווח מחירי תפריט האוכל: 28-42 ₪.

בין המנות המומלצות:
· רול עיזים – פיתה דרוזית מגולגלת בפסטו, קוביות זוקיני קלוי וגבינת עזים – 28 ₪
· כריך רוסטביף מפולפל – (אנטריקוט) מפולפל עם חרדל דיז'ון, מלפפון חמוץ, מיונז וירקות טריים. מוגש עם סלט ירוק – 42 ₪

בבר מגוון גדול של שתייה אלכוהולית וקוקטיילים אקזוטיים.
לדוגמא: בירה מהחבית שליש: גולדסטאר 19 ₪, הייניקן 21 ₪. בקבוקים: גולדסטאר 19 ₪, הייניקן 21 ₪, מרפיס רד 23 ₪, סמואל אדאמס 25 ₪, קורונה 29 ₪.
דיל מיוחד ל"ממבו": "ממבו טאי באקט": שישיית בקבוקי בירה ודלי עם קרח. החל מ- 100 ₪.

ממבו
חוף גורדון, מתחת למלונות
תל-אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר