מסעדת איזדורה בראשון לציון מציעה תפריט לילה

מסעדת איזדורה, מסעדת שף ים תיכונית ומעוצבת הנמצאת בראשון לציון מציעה חוויית בילוי לילי צעירה על הבר. מנות מפתיעות של "אוכל קטן" בסגנון ים תיכוני, עם נטיה קלה לכיוון המטבח האסיאתי, נגיעות מהתפריט העיקרי של איזדורה

מסעדת איזדורה, מסעדת שף ים תיכונית ומעוצבת הנמצאת בראשון לציון מציעה חוויית בילוי לילי צעירה על הבר. מנות מפתיעות של "אוכל קטן" בסגנון ים תיכוני, עם נטיה קלה לכיוון המטבח האסיאתי, נגיעות מהתפריט העיקרי של איזדורה.

המנות יוגשו החל מהשעה 23:00, וישלבו סוגים שונים של דגים ופירות ים, סלטים, פרשנות מעניינת על שווארמה שתוגש בתוך טורטיה עם אבוקדו, פלפל צ'פוטלו וירקות. בתפריט הלילה שתי מנות קינוח, האחת קלילה וקייצית – מרק משמש עם מוס חלב ושקדים, והשניה – לאוהבי השוקולד העשיר והמלטף מנת קינוח מהממת, המשלבת שלושה סוגי שוקולד.

האדריכל אילן פיבקו הוא האחראי על עיצובה המרשים של איזדורה, חלל מלבני גבוה המעוצב בכתום ושחור. האווירה הדרמטית שהעניק פיבקו למסעדה, בשילוב טוויסט של צבע וקריצה אשר מרככים את ההדר, הופכים את הבילוי הלילי באיזדורה לחוויה מיוחדת.

וידאו ארט שמעניק תחושת קסם למקום, ובו צילומי מחול מרהיבים שהוכנו במיוחד למסעדת איזדורה על ידי ליאורה בלפורד ועידו גוברין, מקבל בשעות הלילה מימד מיוחד, עם מוסיקה שהותאמה במיוחד לאווירת לילה צעירה וקליפית.

איזדורה, מסעדת שף ים-תיכונית.
טלפון: 03-9665353
כתובת: רחוב הכרמל 20 , מתחם גן העיר , ראשון לציון.
שעות פתיחה: כל השבוע, 12:00-16:00 / 19:00 עד אחרון הסועדים.


תפריט לילה – מסעדת איזדורה

תפריט בר
סלט קיסר / חזה עוף 35/30 שקל, סלט נודלס עם חזה עוף בתיבול אסיאתי 35 שקל, פטה כבד עוף עם צ'אטני אגסים 36 שקל, שרימפס בחמאת סלק 38 שקל, קלאמרי מטוגן עם מטבלים 35 שקל, קרפצ'יו של סינטה כבושה 34 שקל, כנפי עוף פריכות 34 שקל, המבורגר אנטריקוט 55 שקל, שווארמה פרגית עוף בטורטיה עם אבוקדו, פלפל צ'יפוטלו וירקות 55 שקל, ספריבס ביין אדום 50 שקל

אחרונות
מרק משמש עם מוס חלב שקדים 35 שקל, שוקולד איזדורה 45

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר