משלבים כדורגל עם טיול: גוליבר משווקת חבילות ספורט לליגה האנגלית

דרבי לונדוני עם יוסי בניון: טיסה ב- 19 באוקטובר ללונדון, 3 לילות סוף שבוע במלון איביס ארל קורט (3 כוכבים), כולל כרטיס כניסה למשחק הדרבי הלונדוני בין טוטנהאם לווסטהאם (קבוצתו של יוסי בניון). המחיר: 1,029 דולר

חברת התיירות גוליבר, המפעילה אתר אינטרנט לרכישת מוצרי תיירות שכתובתו: www.gulliver.co.il, משווקת חבילות ספורט לליגה האנגלית. החבילות כוללות טיסה, מלון וכרטיסים למשחק, כאשר ניתן גם לרכוש כרטיס בודד למשחקים.

לדברי רבין שמסיאן, מנהל מחלקת האינטרנט בגוליבר, בגוליבר החליטו להגדיל את היצע חבילות הספורט ואפשרויות הרכישה דרך האתר. "יותר ויותר ישראלים נוסעים לצפות במשחקי כדורגל בחו"ל. מדובר בחבילות נופש שמאפשרות שילוב של טיול עם חווית ספורט אמיתית ומיוחדת".

שמסיאן מוסיף כי חבילות אלו מתווספות לאפשרויות הרבות המוצעות לקהל הלקוחות של גוליבר, המאפשרות לצרכן הישראלי להיכנס לאתר אחד ענק, ולקבל בו את כל המידע הדרוש לתכנון נכון של נופש בארץ ובחו"ל.

דוגמאות לחבילות לליגת האלופות

צ'לסי מול צ'רלטון
טיסה ב- 7 בספטמבר ללונדון, ו – 3 לילות סוף שבוע במלון הולידיי אין קאמדן לוק (3 כוכבים), כולל כרטיס כניסה למשחק של צ'לסי (אלופת אנגליה) מול צ'רלטון.
מחיר: 499 ליש"ט

צ'לסי מול ליברפול
טיסה ב- 14 בספטמבר ללונדון, ו – 3 לילות סוף שבוע במלון הייד פארק (ברמת תיירות), כולל כרטיס כניסה למשחק של צ'לסי (אלופת אנגליה) מול ליברפול (מחזיקת הגביע האנגלי ואלופת אירופה לשנת 2005) – משחק מאוד חשוב ומאוד מבוקש!!!
מחיר: 999 דולר

דרבי לונדוני עם יוסי בניון
טיסה ב- 19 באוקטובר ללונדון, ו- 3 לילות סוף שבוע במלון איביס ארל קורט (3 כוכבים), כולל כרטיס כניסה למשחק הדרבי הלונדוני בין טוטנהאם לווסטהאם (קבוצתו של יוסי בניון).
מחיר: 1,029 דולר


אתר גוליבר פועל כמשרד נסיעות מקוון מלא ומיועד לקהל הרחב בישראל. האתר מאפשר לבצע הזמנה מקוונת של טיסות סדירות וטיסות שכר, חבילות והפלגות נופש, חבילות ערים, טיולים מאורגנים, בתי מלון בחו"ל, רכב שכור, ביטוח נסיעות, חבילות סקי, חבילות נופש ובתי מלון בישראל. האתר מגובה במרכז הזמנות טלפוני ארצי. מאחורי אתר האינטרנט של גוליבר עומד מערך טכנולוגי עשיר, מבוסס מסדי נתונים, המקושר ישירות באונליין לספקי התיירות המובילים בישראל ובעולם. כל המידע והמחירים של ספקי התיירות מרוכזים באופן מקוון במסד הנתונים המרכזי של החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר