פסטיבל התמר ה- 6 בים המלח יתקיים בחול המועד סוכות

יהודה פוליקר, אהוד בנאי, עידן רייכל, אביתר בנאי, מירי מסיקה, ארקדי דוכין, שרהל'ה שרון. כוכבים עם הזריחה בפסגת המצדה: אביב גפן בליווי דניאל סלומון, דיויד ברוזה. מיכה שיטרית מארח את ברי סחרוף וקרני פוסטל

בחג סוכות תקיים מועצה אזורית תמר את "פסטיבל התמר ה- 6", שיתקיים בתאריכים 18-23.10.05.
המדבר על נופיו המהפנטים, צבעיו המתחלפים, ההרים, הואדיות ונאות המדבר, יארח מופעים מוסיקלים של מיטב האמנים לצד טיולים מודרכים, צעדת ליל ירח, סדנאות, הרקדות, יריד אמנים ועוד.

פסטיבל התמר, חג למוסיקה הישראלית וליוצריה, משלב מופעים של יוצרים צעירים כמו מירי מסיקה, אפרת גוש, דניאל סלומון ועידן רייכל, לצד אמנים ותיקים כמו אהוד בנאי, יהודה פוליקר, ברי סחרוף, דיוויד ברוזה, ועוד.

מופע פתיחת הפסטיבל בסימן 50 שנות התיישבות במועצה – יהודה פוליקר בלהיטיו מכל השנים. כמו כן יתקיימו מופעים בשעת זריחה במצדה של אביב גפן בליווי דניאל סלומון, שיארחו את היוצרים אפרת גוש, עופר מאירי וברק גביזון, המופע של דיוויד ברוזה, ומופע סיום הפסטיבל של מיכה שיטרית בו יתארחו ברי סחרוף וקרני פוסטל.
בנחל זהר ייערכו המופעים של אביתר בנאי, אהוד בנאי, מירי מסיקה, ארקדי דוכין ועידן רייכל.

במקביל לארועים המוסיקלים יתקיימו פעילויות חוויתיות – צעדה המונית לאור ירח בערוצי נחל סדום ונחל פרצים, שבסיומה שירה בציבור המונית עם שרה'לה שרון. אביבה אבידן במופע שירי ארץ ישראל, הזמר והיוצר ראובן ארז במופע ייחודי המספר את סיפורו של הפזמון הישראלי, ובגן הבוטני עין גדי תתקיים הרקדה עם ירון מישר וויקטור גבאי.

נחל זוהר:
יום ג' 18.10 יהודה פוליקר: להיטיו מכל השנים – מבנזין ועד היום. "יום שישי", "משמרת לילה", "התחלה חדש", "עיניים שלי", "בכפיים" ועוד רבים.

יום ה' 20.10 שני מופעים בכרטיס אחד:אביתר בנאי, במופע מתוך האלבום החדש "עומד על נייר", אהוד בנאי, הופעת סיום מרגשת לסיבוב ההופעות של היוצר הוותיק בעקבות האלבום המצליח "ענה לי".

יום ו' 21.10 שני מופעים בכרטיס אחד:
מירי מסיקה, יוצרת חדשה שפרצה בשנה האחרונה. במופע שירים מאלבומה הראשון של מירי מסיקה ("עננים", "לשם" ועוד) והמופע של ארקדי דוכין, יוצר ותיק, חם ומרגש . המופע משלב שירים מהרפרטואר העשיר של ארקדי מכל התקופות, בעיבודים ובביצועים חדשים.

יום שבת 22.10, עידן רייכל, במופע החדש "הפרוייקט 2". במופע הפרויקט יבצע שירים מהאלבום הראשון בעיבודים מחודשים וכמובן, את שירי האלבום החדש.

מופעי זריחה במצדה:
יום ה' 20.10 דויד ברוזה: המופע יכלול את מיטב יצירותיו מכל התקופות: "האישה שאיתי", "יהיה טוב" "אל תשאלי אם אני אוהב " ועוד מלהיטיו האהובים.
יום ו' 21.10 אביב גפן מזמין אל הבמה חבר טוב ותיק, מוסיקאי ויוצר – דניאל סלומון. בהופעה יתארחו אפרת גוש, עופר מאירי, ברק גביזון.
יום שבת 23.10 מיכה שיטרית מארח את ברי סחרוף וקרני פוסטל.

בקיבוץ עין גדי, סיורים מודרכים חווייתיים בגן הבוטני ופעילות מיוחדת לכל המשפחה. בנוסף, חוויה אמנותית מיוחדת: ביום ו', 21.10.05 ירון מישר וויקטור גבאי, צמד מרקידים ותיקים אשר ירקידו את הקהל במתחם. ריקודי עם, שנות השישים, ריקודי זוגות ועוד

צעדה לאור ירח, יום רביעי 19.10.05משחזרים את ההצלחה מהשנה שעברה! צעדה המונית לאור ירח בנופיו הקסומים של נחל סדום ונחל פרצים. הצעדה משולבת באטרקציות לאורך המסלול: אוהלי אירוח, הרכבים מוזיקליים ולקינוח – שירה בציבור המונית עם מלכת הזמר העברי, שרל'ה שרון.

עין תמר

יום ה' 20.10 הזמר והיוצר ראובן ארז, בליווי נגנים, במופע מוסיקלי סוחף ומבדר, המספר בשירה, ובתנועה ובחיקוי את סיפורו הייחודי של הפזמון הישראלי מאז ועד ימנו.
יום ו' 21.10 אביבה אבידן: חיבור בין מזרח למערב. מופע של שירי ארץ ישראל.

מתחם המלונות יארח את שוק התמר- שוק באווירה אתנית – מדברית בימים רביעי עד שבת, 19-22.10 בשוק יריד אמנות ואמנוית. DJ עם מוזיקת רקע.

טלפונים להזמנות כרטיסים: "קלעים" 02-6222333, "קסטל" 03-6045000
מטה הפסטיבל (בימי הפסטיבל בלבד) 08-6688888, 08-9975010

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר