פריגת צלול ברדיו תל אביב בהשקעה של כ-150,000 ₪

במסגרת הפעילות יקיים המותג פריגת צלול בתוכנית הבוקר של טל ואביעד את משחק הבוקר "מבחן הרעננות": טל ואביעד יבדקו בכל בוקר עד כמה המאזינים רעננים, ויציגו שרשרת שאלות קלילות, ביניהן גם שאלות אישיות

פריגת ורדיו תל אביב 102FM בפעילות מרעננת למותג פריגת צלול, בתוכניות הבוקר והצהרים של התחנה. המהלך בהשקעה של כ-150,000 ₪.

במסגרת הפעילות יקיים המותג פריגת צלול בתוכנית הבוקר של טל ואביעד את משחק הבוקר "מבחן הרעננות": טל ואביעד יבדקו בכל בוקר עד כמה המאזינים רעננים, ויציגו שרשרת שאלות קלילות, ביניהן גם שאלות אישיות החוזרות על עצמן. בכל שעה יעלו שני מאזינים, שיתמודדו ביניהם על מבחן הרעננות, ואחד מהם יזכה בפרסים.

בנוסף תקיים פריגת משחק רדיו בתוכנית הצהרים תחת הסלוגן: "השאיפה לצלול". במסגרת המשחק יזמינו השדרניות את המאזינים לשתף אותן בחוויות שעברו עליהם כשלא היו ממש צלולים, וזאת בניגוד לפריגת צלול. המאזין הכי לא צלול, שהכי זקוק להתרעננות, יזכה בפרס שיעזור לו להיות יותר רענן וצלול, מתנת פריגת. בכל שעה יעלו שני מאזינים, וייבחר האחד שיזכה בפרס.

פריגת צלול, הינה קטגוריה חדשה ובלעדית בישראל של משקאות מרעננים וצלולים, מופחתי קלוריות וללא התפשרות על הטעם, המבוססים על פירות. הסדרה החדשה כוללת 3 טעמים בשתי אריזות.


מהלך זה ממשיך את הקו המוביל את פריגת בשנים האחרונות ומטרתו באמצעות החדשנות להגדיל את קטגוריית המשקאות הקלים מבוססי הפרי על ידי גיוון, לצד ערכים מוספים העונים על צורך צרכני רחב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר