קוקה-קולה בקמפיין חדש של מלך כפר המוזיקה

קוקה-קולה מדווחת כי אזלו כל הכרטיסים לכל המופעים בכפר המוזיקה, ומזהירה את הקהל מפני ספסרות

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) ממשיכה למנף את פעילות הקיץ המרכזית – כפר המוזיקה קוקה-קולה 2005, ועולה בקמפיין חדש – "מלך הכפר".
הקמפיין כולל סרטון פרסום בערוצי הטלוויזיה ומודעות בעיתונים.

הכרטיסים לכל הופעות הכפר אזלו, ולפיכך הוחלט בקוקה-קולה להעניק הזדמנות מיוחדת גם לבני הנוער שלא השיגו כרטיסים ליהנות באופן ייחודי מחוויית הקיץ האולטימטיבית.

"מלך הכפר" הנו מבצע מיוחד המאפשר לחברי אתר המוזיקה של קוקה-קולה – MYMUSIC.CO.IL לזכות בפרס הגדול – מלך כפר המוזיקה קוקה-קולה 2005 וליהנות מהטבות חלומיות.

בתמורה לחמישה דציבלים (קודים המופעים מתחת לפקקים וללשוניות של מוצרי קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה לימון ודיאט קוקה-קולה נטול קפאין) יכולים הגולשים להשתתף בחידון טריוויה . המשתתף או המשתתפת שיענו נכון על כל השאלות בזמן הקצר ביותר יזכו בתואר הנכסף.

בכל שבוע, יוכתר מלך/מלכה לכפר המוזיקה. המלך, בליווי 3 נסיכים (חברים שלו) יגיע לכפר המוזיקה בלימוזינה שתאסוף אותם ישירות מבתיהם ותביא אותם עד לכפר ובחזרה. ארמון המלך יהיה קרוואן מאובזר. בקראוון תהיה טלוויזיה, מכשיר DVD, מערכת סטריאו, סוני פליסטיישן, מקרר עם כיבוד ועוד.

בנוסף יקבל המלך ערכה מושלמת לים, הוא יוכל לבקר מאחורי הקלעים, להיות נוכח בחזרות הגנרליות, להיכנס לכל ההופעות ועוד.

קוקה-קולה השקיעה השנה למעלה מ-9 מיליון ₪ בכפר המוזיקה שיציע גם השנה אטרקציות וחידושים ייחודיים.
כבשנה שעברה, ולאור ההצלחה העצומה של הכפר, החליטה חברת "קוקה-קולה" להמשיך ולשים דגש מיוחד על התוכן האמנותי של הערבים המוזיקליים. החברה השקיעה משאבים רבים בייזום שיתופי פעולה מקוריים בין אמנים ולהקות במטרה לנסות ולהקיף מגוון רחב של סגנונות מוזיקליים המעניקים נופך אמנותי ייחודי ובלעדי לכפר המוזיקה.
סה"כ יארח הכפר כ-100,000 צופים.




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר