קלאוס מיינה, סולן "הסקורפיונס", ביטל את הגעתו לארץ לאירוע ההתרמה הערב למען תושבי הצפון

ההחמרה במצב המלחמה ואירועי הטרור במטוסים בחו"ל, גרמו לאמרגנו של קלאוס מיינה, סולן "הסקורפיונס", לבטל את הגעתו לארץ לאירוע ההתרמה הערב למען תושבי הצפון. המופע יתקיים הערב כמתוכנן

קלאוס מיינה, סולן "הסקורפיונס", לא יגיע ל- Send me an Angel– ערב ההתרמה למען מתן "עזרה ראשונה" לתושבי הצפון היושבים במקלטים, שיתקיים היום ב-20:30 ב"האנגר 11" בתל-אביב.
מנהלו האישי של הסולן, שהתנדב להתייצב לצד הזמרת ליאל לאור סולידריות איתה ועם תושבי הצפון, ביטל את השתתפותו באירוע עקב החמרת המלחמה, אירועי הטרור במטוסים בחו"ל, ואילוצי חברות הביטוח הזרות.

מופע הענק, המיועד לגיוס כספים עבור תושבי הצפון במקלטים דרך עמותת IFA הרתומה כולה לסיוע הומניטרי לתושבים אלה, יתקיים כסדרו. באירוע יופיעו מגוון אמנים ישראלים ובינלאומיים מובילים אותם תארח ליאל, ביניהם דויד ד'אור, שרית וינו-אלעד, ואורי גלר שהגיע לארץ מחו"ל להשתתף במופע ולחזק את תושבי הצפון.

עד כה תרמו אנשי עסקים, אנשי חברה ותורמים פרטיים קרוב ל-3 מיליון ש"ח, לאחר שכ-60 שולחנות לאירוע נרכשו בתעריף של 10,000 דולר לשולחן. היעד אותו הציבו המארגנים עם התנעת היוזמה בסוף השבוע האחרון, הוא גיוס של מיליון דולר לרווחת תושבי הצפון במקלטים, והם שואפים לעמוד בו עד הערב.

Send me an Angel היא הפקת ענק מרגשת, שהותנעה על ידי שורה של אנשי עסקים מכל מגזרי המשק, אומנים ותורמים מהארץ ומחו"ל, העושים זאת בהתנדבות ובעילום שם. באירוע צפויים להשתתף קרוב ל-1,800 איש, ביניהם תושבי הצפון שנפגעו, חיילים פצועים, וכן התורמים עצמם. כל ההכנסות מהאירוע הן כאמור קודש לתושבי הצפון במקלטים דרך עמותת IFA, המנוהלת על ידי גל לוסקי, הרתומה כולה לסיוע הומניטרי לתושבי הצפון ומוודאת שהתרומות יגיעו לייעדן. העמותה היא בפיקוח עו"ד חיים סאמט ורו"ח ויקטור חמישה.

מידע נוסף על הערב ופרטים לתרומות ניתן למצוא באתר האינטרנט של האירוע: sendmeanangel-heb.tapuz.co.il. או למוקד גיוס תרומות בטל. 050-8888707

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר