קמפיין לכריות תלמה מצופות בטעם שוקולד

ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה, קולנוע ואינטרנט, בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

תלמה, המובילה את שוק הדגנים בישראל, מרחיבה את סדרת "כריות"" , מותג הדגנים מס' 1 בישראל, מתוך מטרה להכניס חדשנות וגיוון לקטגוריה. במסגרת זו משיקה החברה את כריות מצופות בטעם שוקולד, במילוי קרם נוגט או וניל.

השקת כריות מצופות תלווה בקמפיין פרסום, בהשקעה של 3 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הקמפיין יכלול סרטון טלויזיה, קולנוע ואינטרנט תחת הסיסמא "לא תאמינו מה קורה בפנים, ועכשיו בחוץ: חדש – כריות מצופות".

הקמפיין מבוסס על הפרסומת המוכרת והאהובה של כריות, במרכזה עומדת בחורה המשנה דמויות בקצב מסחרר: בלונדינית שובבה, יפנית אופנתית, אפרו אמריקאית מדליקה, אישה זוהרת או אשת חתול. החלפת הדמויות מתבצעת באמצעות אפקטים ויזואליים המראים כי כל דמות נמצאת לכאורה בתוך דמות אחרת.
סגיר הסרטון הנוכחי עבר התאמה למוצר החדש (הכריות המצופות), תוך שימוש באותה שפה פרסומית – הכריות מצולמות כששוקולד עוטף אותן, והן 'מתעופפות' לתוך האריזה החדשה.

קרדיטים:
פרסום באומן בר ריבנאי
מנהלת לקוחות: שרון קונופני
סופרוויזרית: נויה אידלסון
תקציבאית: אפרת ברנס
מנהל קריאטיב: גיא בר
ארטדיירקטור: אורן עמירן
קופירייטר: ניב חורש
פלנינג: רוני שביט
מנהלת הפקה: דורית גווילי
מפיקת משרד: אודליה נחמיאס

במאי: יריב גבר
הפקה: קדישזון

מנהל שיווק תלמה – דורון זילברשטיין
מנהלת מותג כריות – סבינה דן
מנהלת תחום דגנים – רוני בהט


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר