אחוה: הקורונה הביאה לגידול חד בצריכת טחינה גולמית

צילום יעל האן
כ-2 מיליון יחידות של טחינה גולמית רגילה ומלאה של החברה נמכרו בחודשים מרץ-מאי 2020 – זינוק של 55% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד

משבר הקורונה הביא לעלייה ניכרת בצריכה של מוצרי מזון בעקבות הסגר, סגירת בתי הקפה והמסעדות, ביטול החופשות בחו"ל, המעבר לעבודה מהבית והפיטורים והוצאה לחל"ת. שוק המזון רשם בחודש מרץ מכירות שיא של כ- 3.8 מיליארד שקלים.

צילום דרור קליש
צילום דרור קליש

חברת אחוה – יצרנית טחינה, חלוה ומוצרי מאפה, מדווחת על זינוק חד בצריכה של טחינה גולמית מאז פרוץ המשבר עם מכר של מיליוני יחידות. בין החודשים מרץ עד מאי 2020 מכרה אחוה יותר מ- 1.2 מיליון יחידות טחינה גולמית רגילה באריזת 500 גרם, לעומת כ- 720,000 יחידות בתקופה המקבילה אשתקד. כן נמכרו כ-550,000 יחידות של טחינה גולמית משומשום מלא לעומת כ-466,000 באותה תקופה ב- 2019.

בסך הכל מדווחת אחוה על מכירת כ-2 מיליון יחידות טחינה גולמית מאז פרוץ הקורונה בחודש מרץ ועד לסוף מאי, כשהמכר בשלושת החודשים שקדמו לקורונה, דצמבר-פברואר, היה של כ- 1.1 מיליון יחידות – גידול של 55% בעקבות המשבר. לאחרונה הודיעה אחוה בעקבות הקורונה על מבצעי הנחות למוצרי טחינה ודברי מאפה, שיימשכו עד סוף קיץ 2020.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר