בירה מכבי: 100,000 ₪ לאמן צעיר להגשמת פרויקט חלומות ביריד צבע טרי 9

פרויקט החלומות של בירה מכבי
המשך לשיתוף הפעולה האמנותי של בירה מכבי עם יריד צבע טרי שהחל בשנה שעברה

בירה מכבי ממשיכה לתמוך באמנות ישראלית אלטרנטיבית וצעירה, ומקיימת שיתוף פעולה נוסף עם יריד צבע טרי – "פרויקט החלומות של בירה מכבי".

בחברה מספרים, כי בדומה למותגים בינלאומיים גדולים התומכים בפרויקטים של אמנות בקנה מידה גדול, בירה מכבי תאפשר את הקמתו של מיצב תלוי-מקום גדול-ממדים, שיוצג במיקום מרכזי ביריד צבע טרי 9 שיתקיים במוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט באוניברסיטת תל אביב, בתאריכים 28.3-1.4.2017. זה יהיה אחד מפרויקטי הדגל של היריד הקרוב, ויקיים דיאלוג עם עולם הטבע על צדדיו ומופעיו השונים.

הפרויקט נולד בעקבות סדרת ראיונות עם אמנים צעירים המתפרסמת בעמוד הפייסבוק של בירה מכבי, בהם נשאלו האמנים מהו פרויקט החלומות שלהם. בעקבות תשובותיהם, החליטה בירה מכבי להרים את הכפפה ולממן פרויקט אחד בתקציב של 100 אלף שקלים. קול קורא עם הפרטים המלאים להגשת הצעות וליצירת קשר, התפרסם בעמוד הפייסבוק של בירה מכבי.

בראש צוות השופטים שיבחר את ההצעה הזוכה, תעמוד האוצרת הבכירה עדנה מושנזון, וחבריו יהיו יפעת גוריון – המנהלת האמנותית והאוצרת הראשית של צבע טרי, רז שפירא – אוצרת המשנה של יריד צבע טרי, ויובל סער  – העורך הראשי של מגזין פורטפוליו.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר