חדש מהברווז המנקה: ג'ל DUCK לניקוי האסלה בתוספת אקונומיקה מקציפה

קטגוריית השירותים היא הסגמנט הגדול ביותר בקטגוריית ניקיון הבית בישראל. דאק מהווה כ- 20% מהמכירות בקטגוריה
מותגDUCK משווק על ידי חברת אס. סי. ג'ונסון שנוסדה בארה"ב ב-1886. בישראל משווקים מוצריה החל משנת 1985. אס.סי. ג'ונסון ישראל משווקת בארץ את המותגים דאק, מיסטר מאסל, גלייד, רייד, פלדג', אוטן, גלילונית, קיווי וגודרס

חברת אס. סי ג'ונסון, המייבאת ומשווקת בישראל את מוצרי DUCK (דאק), מציגה בישראל מוצר חדש מסדרת הדגל של המותג הבינלאומי, עם פורמולה מתקדמת בתוספת אקונומיקה מקציפה בניחוח לבנדר וניחוח ים. מוצר זה יצטרף ל-18 מוצרי דאק המוצעים כיום.

בחברה אומרים כי דאק עם האקונומיקה המקציפה, הופך את משימת ניקוי השירותים לקלה ויעילה יותר. אין צורך לשלב מספר חומרים כדי לקבל תחושת ניקיון. הפורמולה המשולבת במרקם ג'ל, מקציפה, מלבינה, שומרת על האסלה מבריקה, מנטרלת ריחות, בעלת יכולת השמדה של 99.9% חיידקים ובקטריות, מנקה ומחטאת ביעילות, ומותירה ניחוח בישום מרענן.

רוית קלוד מנכ"לית חברת אס. סי ג'ונסון, המייבאת ומשווקת לישראל את  DUCK, אומרת כי החברה משקיעה במחקר ופיתוח, ומקשיבה לצרכנים בכל העולם, כמו גם בישראל. "במחקרים  שנעשו על ידי המותג, הצרכנים העידו כי הם נאלצים להשתמש בשני מוצרים לניקוי האסלה, מוצר ניקוי ייעודי ולאחריו לסיום באקונומיקה לחיטוי מושלם וסופי, מה שהופך את פעולת הניקוי לארוכה ומסורבלת יותר. עוד  הצביעו על צורך אמיתי במוצר אחד שישלב ניקוי, הלבנה, חיטוי עם אקונומיקה ואף הביעו את השאיפה שהמוצר גם יותיר ניחוח נעים ורענן, ללא ריח האקונומיקה החריף. דאק עם האקונומיקה המקציפה משלב את שתי פעולות הניקוי, חוסך לצרכן זמן וכסף ומביא ביתר קלות לתוצאת ניקוי מושלם".

המחיר הממוצע 12.90 ₪ ליחידה. להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר