חדש מהסקוטית מבית ישרקו: ליקר קוניאק פירות יער MEUKOW צרפתי

בתמונה קוניאקים של מיוקוב. קוניאק פירות היער מורכב מקוניאק המזקקה שמיוצר מזיקוק כפול של יין ותמציות טבעיות של פירות יער. צילום מהאתר
מיוקוב ליקר קוניאק פירות יער מצטרף למשפחת מיוקוב הכוללת קוניאקים VS, VSOP, XO, אייקון ואקסטרה, ולמשפחת הליקר קוניאק של מיוקוב שכוללת את האספרסו והוונילה

הסקוטית מבית ישרקו מרחיבה את היצע מותג הקוניאק מיוקוב (MEUKOW) בישראל, עם MEUKOW WILD BERRY  – ליקר קוניאק פירות יער.

אנשי הסקוטית מסבירים כי כחלוצים ומובילי שינוי תדמיתי של המשקה הקלאסי, במיוקוב מקדמיים שינוי תפישתי בשנים האחרונות, ויצרו קטגוריית משנה בעולם הקוניאק – ליקר קוניאק. לפי הסקוטית, מיוקוב הם היחידים שמייצרים ליקר קוניאק – קוניאק מתובל בתמציות טבעיות, ובאחוז אלכוהול נמוך מהרגיל – 30% בלבד.

צילום אסף לוי

ליקר קוניאק פירות היער של מיוקוב מורכב מהקוניאק של המזקקה, שמיוצר מזיקוק כפול של יין ותמציות טבעיות של פירות יער. לאחר שהענבים הופכים ליין הם עוברים זיקוק דודי כפול, ומשם מוכנסים לחביות עץ אלון צרפתי ליישון למשך שנים רבות. ערבוב הקוניאק נעשה רק מאותן חביות שהגיעו לשיאן, ומוכן למיזוג עם התמציות לפיתוח הליקר קוניאק.

התוצאה: ליקר קוניאק פירות יער בצבע סגול עם נגיעות אדמדמות. ארומה של פירות, אוכמניות, שזיפים ותבלינים חמים מתוק אך רענן ועוקצני. מתאים לשילוב עם קוקטיילים או שתייה עם קרח.

מיוקוב ליקר קוניאק פירות יער מצטרף למשפחת מיוקוב הכוללת קוניאקים VS, VSOP, XO, אייקון ואקסטרה, ולמשפחת הליקר קוניאק של מיוקוב שכוללת את האספרסו והוונילה.

המחיר 139 ₪ (נכון למאי 2023). להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות, מסעדות וברים נבחרים (המחירים באלה בהתאם)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר