מפעל יד מרדכי השיק את "המעדניה" – בית של תוכן מקוון ייחודי בעולמות הקולינריה.
בחברה אומרים כי השקת האתר מתבצעת כמהלך משלים לחזון החדש של 'יד מרדכי' – מגוון מוצרים תחת עולם התוכן של העשרה קולינרית.
ב"מעדניה" ניתן לקרוא על עולמות התוכן של המוצרים, על חומרי הגלם, לקבל טיפים שימושיים, וגם לצפות בסרטוני וידיאו קצרים שילמדו להכין מנות של שף – בכמה צעדים פשוטים.
אפשר להתלוות אל השף ברק יחזקאלי לסיור מודרך במעדניה, לגלות את חומרי הגלם של 'יד מרדכי', ללמוד כיצד ניתן לשלב ביניהם, ומה הערך התזונתי של כל אחד מהמוצרים.
מאחורי המהלך עומדת חברת הדיגיטל דבי&רון.