מפעל חדש ליצרן שמן הזית ג'השאן בפארק קדמת גליל

ג'השאן מייצר ומשווק באופן עצמאי שמן זית כתית מעולה בזנים השונים, זיתים על כל סוגיהם, טחינה, סוגי דבש מגוונים, תה אורגני, תבלינים, וסדרת קוסמטיקה המבוססת על שמנים ארומטיים בשילוב שמן זית

מפעל חדש בשטח של כ-2000 מ"ר הוקם בפארק קדמת גליל אעבור יצרן שמן הזית ג'השאן. האני ג'השאן, מנכ"ל החברה, אומר כי המפעל בו הושקעו לדבריו כ-12 מיליון ₪, כולל מרכז לוגיסטי מתקדם, חוות מכלים, מחסן סחורות, מחסן אריזות, בתי קירור, קווי ייצור ומילוי, מרכז מבקרים וכנסים מקצועיים, מטה החברה ומרכז השיווק. במקביל הוכפל כושר הייצור של בית הבד על ידי הוספת קו עצירת שמן נוסף לצד מרכז המבקרים במושב כלנית.

אבו נאסר ראש משפחת ג'השאן טועם משמן הזית הראשון של השנה
אבו נאסר ראש משפחת ג'השאן טועם משמן הזית הראשון של השנה

ג'השאן רואה בהקמת המפעל בפריפריה תרומה לקהילה, מאחר שהמפעל בו מועסקים כ-40 עובדים גם מספק עבודה לכ-30 עסקים גדולים וקטנים באזור, ובעתיד הוא מתכנן הקמת בית בד נוסף במפעל החדש.

במרכז המבקרים ניתן יהיה לקנות גם שמני זית כתית מעולה, זיתים כבושים, טחינה, חליטות תה גלילי ודבש
מרכז המבקרים של ג'השאן. צילום רביע ג'השאן

לדברי האני ג'השאן מחזור החברה הגיע קרוב ל-30 מיליון ₪ בשנת 2019, אך השנה לא יירשם גידול וזאת בגלל השנה הסירוגית בה יבול הזיתים קטן בהרבה, והן בשל מגפת הקורונה. הןא מציין כי למרות המצב וסגירת השוק המוסדי של בתי מלון, מסעדות וקייטרינג, המהווים כשליש ממחזור המכירות, הצליחה החברה לעמוד ביעדים על ידי הרחבת ההפצה בשוק הקמעונאי, כניסה לרשתות שיווק נוספות, והרחבת המכירה הישירה לצרכנים עם משלוחים לכל הארץ.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר