פסטה פטריות כרישה שמנת ופרמזן

חומרים ל-5 מנות500 גרם פסטה מסוג טאלייטאלה או פטוצ'ינילרוטב50 גרם חמאה4 כפות שמן זית1 בצל קצוץ דק מאד1 פלפל חריף קטן ירוק חתוך לטבעות נקי מגרעינים3 כרישות בינוניות קצוצות דק (רק החלק הלבן)350 גרם פטריות פורטובלו חתוכות לקוביות או לרצועות או פטריות שמפניון פרוסותחצי כוס יין לבן יבשמלח, פלפל שחור גרוס1 כפית סוכררבע כפית אגוז מוסקט מגורר1 מכל שמנת להקצפה 32% או 38% 1 מכל שמנת לבישול 15% להגשה:1 שקית פתיתי פרמזן חצי כוס עירית קצוצהאופן ההכנה1. להכנת הרוטב, ממיסים במחבת גדולה חמאה ושמן, מוסיפים בצל, פלפל חריף וכרישה. מטגנים עד שהכרישה תזהיב מעט, בוחשים מידי פעם, מוסיפים את פטריות הפורטובלו או השמפניון, מטגנים תוך כדי בחישה עד שלא ישארו נוזלים במחבת.2.מוסיפים את היין ומאדים, מתבלים במלח, פלפל, סוכר ואגוז מוסקט. מוסיפים את שני סוגי השמנת, מביאים לסף רתיחה, מבשלים על להבה בינונית עד שהרוטב מסמיך. טועמים ומשפרים תיבול.3. מבשלים את הפסטה לפי הוראות היצרן, מסננים ומחלקים לצלחות אישיות עמוקות. יוצקים מעל כל מנה מעט מהרוטב, זורים מעל גבינת פרמזן ועירית ומגישים.

חומרים ל-5 מנות

500 גרם פסטה מסוג טאלייטאלה או פטוצ'יני

לרוטב
50 גרם חמאה
4 כפות שמן זית
1 בצל קצוץ דק מאד
1 פלפל חריף קטן ירוק חתוך לטבעות נקי מגרעינים
3 כרישות בינוניות קצוצות דק (רק החלק הלבן)
350 גרם פטריות פורטובלו חתוכות לקוביות או לרצועות או פטריות שמפניון פרוסות
חצי כוס יין לבן יבש
מלח, פלפל שחור גרוס
1 כפית סוכר
רבע כפית אגוז מוסקט מגורר
1 מכל שמנת להקצפה 32% או 38%
1 מכל שמנת לבישול 15%

להגשה:
1 שקית פתיתי פרמזן
חצי כוס עירית קצוצה

אופן ההכנה
1. להכנת הרוטב, ממיסים במחבת גדולה חמאה ושמן, מוסיפים בצל, פלפל חריף וכרישה. מטגנים עד שהכרישה תזהיב מעט, בוחשים מידי פעם, מוסיפים את פטריות הפורטובלו או השמפניון, מטגנים תוך כדי בחישה עד שלא ישארו נוזלים במחבת.

2.מוסיפים את היין ומאדים, מתבלים במלח, פלפל, סוכר ואגוז מוסקט. מוסיפים את שני סוגי השמנת, מביאים לסף רתיחה, מבשלים על להבה בינונית עד שהרוטב מסמיך. טועמים ומשפרים תיבול.

3. מבשלים את הפסטה לפי הוראות היצרן, מסננים ומחלקים לצלחות אישיות עמוקות. יוצקים מעל כל מנה מעט מהרוטב, זורים מעל גבינת פרמזן ועירית ומגישים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר