קבוצת מי עדן ויבמ חתמו על הסכם מיקור חוץ בהיקף של יותר מ-110 מיליון ₪

במסגרת ההסכם תפעיל יבמ את כל מערך המחשוב של קבוצת מי-עדן. יבמ גם תקלוט ותנהל את עובדי מערכות המידע של החברה, בעוד שהניהול האסטרטגי והבקרה יבצעו ע"י קבוצת מי עדן

מי עדן ויבמ חתמו על הסכם התקשרות למתן שרותי מיקור חוץ, בתחומי התפעול, התחזוקה והפיתוח, של מערך המיחשוב של קבוצת מי עדן בישראל ובעוד 17 מדינות ברחבי אירופה, בהן מי עדן פעילה בתחום שווק ואספקת מים מינרליים.

במסגרת ההסכם, בהיקף של יותר מ- 110 מיליון ₪ למשך 5 שנים, תפעיל יבמ את כל מערך המחשוב של קבוצת מי-עדן. יבמ גם תקלוט ותנהל את עובדי מערכות המידע של החברה, בעוד שהניהול האסטרטגי והבקרה יבצעו ע"י קבוצת מי עדן.

איריס נחשוני, סמנכ"ל מערכות מידע במי עדן, אמרה: "ההסכם מעמיד את מי עדן בחזית הטכנולוגיה בכל הנוגע לתשתית השיווק הישיר של כדי המים המינרליים לבית ולמשרד, המוצעת ללקוחות החברה בישראל ובאירופה.
מי עדן פיתחה והטמיעה בשנים האחרונות תשתית מיחשוב אחידה שיושמה בכל חברות הבת , התומכת בתהליכים העסקיים של החברה, ומשמשת פלטפורמה ניהולית אחידה לחברה בינלאומית מבוזרת. עיסקה זו מקדמת אותנו בכך שהיא מאפשרת יישום יעיל וסינרגטי של האסטרטגיה השירותית שלנו על ידי חברה בינלאומית כיבמ. השירות לחברות הבנות ב- 18 מדינות ובכ- 120 סניפים, יינתן באמצעות ספק אחד אשר יספק שירותים בכל מדינה, באמצעות הנציג המקומי שלו. ישום מדיניות מערכות מידע גלובלי באופן זה צפוי לשפר את השירות ואת זמני התגובה ללקוחות".

יהושע בקולה, מנהל יבמ גלובל סרוויסס, ציין כי יבמ מייחסת חשיבות רבה לזכיה אסטרטגית זו, שמצטרפת לשורת הזכיות של יבמ במכרזי מיקור חוץ בשנה החולפת (הראל, משרד השיכון, ניופארם ועוד). בסך הכל חתמה יבמ ב- 12 החודשים האחרונים על עסקאות מיקור חוץ בהיקף של כ-400 מיליון ₪.

כמו כן הדגיש יהושע בקולה כי ההסכם של מי עדן עם יבמ כולל שירותים של חברת מטריקס בתחום מערכות אינפורמיקס, עליהן מבוססים יישומי השיווק וההפצה של מי עדן. שיתוף הפעולה של יבמ עם מטריקס היה מרכיב חשוב במענה של יבמ למכלול מרכיבי הפתרון שנדרשו על ידי מי עדן.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר