קובי חקק מרולדין – איש השיווק של ינואר 2019

הבחירה בחקק בזכות מהלך השקת קולקציית הסופגניות של רולדין וביסוסו כחלק בלתי נפרד מחג החנוכה

איגוד השיווק הישראלי בחר בקובי חקק, מייסד ובעלים משותף של רשת "רולדין" מזה יותר מ-30 שנה, לאיש השיווק של חודש ינואר 2019. זאת  בזכות הצלחת המהלך השיווקי הנרחב סביב קולקציית הסופגניות של המותג, ונקיטת גישה חדשנית המתמקדת באימפקט של המוצר ובמיצובו, ולא רק במוצר עצמו.

מנימוקי ועדת השיווק: קובי חקק  נקט בגישה שיווקית חדשנית, אשר אינה מתמקדת במוצר עצמו בלבד, אלא באימפקט של המוצר ובמיצוב שלו כמוצר אופנה ולייף סטייל, שחובה שיהיה בכל טקס הדלקת נרות. בזכות היצירתיות בשיווק והחדשנות במוצרים, הצליח חקק להוביל את רולדין להיות חלק משמעותי ובלתי נפרד מחג החנוכה. על רקע התחרות ההולכת וגוברת בחג החנוכה סביב הסופגניות, בחרה רולדין לבצע עליית מדרגה שיווקית בדרך בה תוצג קולקציית הסופגניות שלה לקהל. מזה שלוש שנים שקולקציית הסופגניות מותגה והוצגה כקולקציה אופנתית תחת הכותרת "חג רולדין שמח", עם סופגניות המוכנות בטכניקות ייצור המקבילות לקינוחי פטיסרי מובילים באירופה, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים.

קובי חקק. צילום מדף הפייסבוק של רולדין
קובי חקק. צילום מדף הפייסבוק של רולדין

השנה עמדה הרשת בפני אתגר גדול: לא רק להמשיך ולשמר את המובילות בתדמית ובמכר, אלא לחזק את החיבור בין רולדין לחנוכה ,ולהפוך את המותג לחלק בלתי נפרד מטקסי הדלקת הנרות. לכן, החליטה רולדין לצאת במהלך שיווקי נרחב בכלל אמצעי המדיה, יח"צ ונקודות מכירה.  השימוש במדיה התחיל כחודשיים וחצי לפני החג, ובא לביטוי במדיומים ויזואליים כגון טלוויזיה, שילוט חוצות, דיגיטל, ומיתוג מסיבי בסביבת הסניפים. הקריאייטיב של הקמפיין, שנולד לפני שלוש שנים, הציג את הסופגניות כפי שלא הוצגו מעולם – דוגמנים הולבשו, אופרו וסורקו בהשראת קולקציית הסופגניות, וכך הצטלמו כשהם מחזיקים את הסופגניה ביד.

צילום מדף הפייסבוק
צילום מדף הפייסבוק

כמו כן, לראשונה יצאה רולדין במהלך מעורבות אוהדים במדיה החברתית, שהזמין את אוהדי המותג להגיש מועמדות ל"נבחרת הטועמים", ולהיות חלק מקבוצה קטנה ואקסקלוסיבית שתזכה לטעום את הקולקציה לפני כולם. המהלך זכה למעורבות שהגיעה ליותר מ-100,000 אינטראקציות גולשים. התוצאה: רולדין מחזקת ומבצרת את מעמדה כחלק בלתי נפרד מחג החנוכה, כאשר יותר ויותר ישראלים בחרו לקנות ברולדין, וחל גידול של 11% במכירות בכלל הרשת ו-6% בסניפים זהים. הקריאייטיב זכה בפרסים ובהוקרה בינלאומית. בארץ הוא זכה בתחרות קקטוס הזהב, זכה לסיקור של בלוגרים ברחבי העולם, ואף לכתבה בגרסה המקוונת של מגזין ווניטי פייר. כמו כן, הסופגניות הפכו ויראליות וכיכבו בעשרות עמודי אינסטגרם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר