ארטמיס – בר חדש בת"א במקום בו שכן ה"מכה"

הצבעים השולטים בארטמיס הם חום, דבש וקוניאק, כאשר מעל לבר המרכזי תלויה נברשת ענקית עם אלפי נורות, צבעה מוזהב, ונראה כאילו נלקחה מטירה ישנה ומפוארת. תפריט האוכל בארטמיס מבוסס על מנות גורמה קטנות של מאכלי ים, המבורגרים מיניאטוריים, ועוד מנות שישאירו את הבליינים שבעים אך לא "כבדים". מחירי המנות אינם עולים על 50 שקלים

ברחוב נחלת בנימין 52 בת"א, במקום בו שכן ה"מכה", הוקם ה- ARTEMIS – בר חדש שהוקם בהשקעת ענק.
לדברי היזמים, ארטמיס הנו בר מושקע ואקסקלוסיבי, שנותן חיבוק חם לבליינים ומספק להם אלכוהול משובח לצד עיצוב המהווה פרשנות מודרנית של המאה ה- 18 ונראה שהועתק מסיפורי אגדות.

הצבעים השולטים בארטמיס הם חום, דבש וקוניאק, כאשר מעל לבר המרכזי תלויה נברשת ענקית עם אלפי נורות, צבעה מוזהב, ונראה כאילו נלקחה מטירה ישנה ומפוארת.

הארטמיס משתרע על פני 350 מטרים מרובעים, יש בו שלוש קומות ושני ברים. הבר המרכזי נמצא בקומת הכניסה, והוא בנוי בצורת האות Y אל הבר ניתן להשקיף תוך כדי ישיבה על ספות סלוניות קלאסיות הנמצאות מסביבו.
הבר השני נמצא בקומה השנייה. גם מסביבו נמצאות ספות קלאסיות ומלבד מקום בילוי ישנן אפשרויות רבות לערוך אירועים עסקיים, ימי הולדת, פגישות וישיבות בקומה זו.

מאחורי הספות יש שביל שהעומדים עליו יכולים להשקיף אל הבר שבקומת הכניסה בשילוב הנברשת הענקית. בקומה התחתונה (מתחת לקומת הכניסה), סמוך לשירותים, ישנו חלל ענק שנותן למבלים מקום נוסף לשתות את הדרינק שלהם ולדבר. גם חדרי השירותים המרווחים מעוצבים בסגנון הקלאסי כשבתוכם נמצאים גם שולחן וספה.

הארטמיס הוא פרי יוזמתם של שמונה שותפים מעורים בתחום חיי הלילה בת"א.
האלכוהול האיכותי בשילוב ה- DJ, התאורה והעיצוב, כל אלה – שוב לדברי היזמים – יוצרים אווירה חמה שעוטפת את כל הנוכחים בארטמיס והופכת אותם לקולקטיב, אפילו אם מישהו מהם הגיע לבד.

תפריט האוכל בארטמיס מבוסס על מנות גורמה קטנות של מאכלי ים, המבורגרים מיניאטוריים, ועוד מנות שישאירו את הבליינים שבעים אך לא "כבדים". מחירי המנות אינם עולים על 50 שקלים.


ארטמיס
נחלת בנימין 52 ת"א

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר