בירה מרעננת לקיץ 23 הישראלי שלא נגמר

תיירות עין גב ומועצה אזורית עמק הירדן מזמינות לפסטיבל הבירה ה-4' שיתקיים בנמל עין גב על הכינרת, חמישי 26.10.23, בשעות 17:00-23:00. ישתתפו מבחר מבשלות בירה תוצרת כחול לבן–המציעות בירות בוטיק מובחרות באווירה תוססת
אולי לא ידעתם אבל בירה היא המשקה איתו שפים וטבחים מסיימים ערב במסעדה, וייננים וכורמים מסיימים יום בציר מפרך נוסף או יום של תסיסות ביקב. ליקטנו מספר הצעות וגם פסטיבל בירה אחד. לחיים! סקול!

מבשלת אלכסנדר מציגה Barley Wine 2022 – בירה שהתבגרה בחביות עץ אלון של וויסקי

צילום איל קרן

מבשלת אלכסנדר משיקה מהדורה חדשה לבירת ה-Barley Wine שלה,  בירה חזקה ועשירה באלכוהול ומכאן שמה 'יין שעורה' ( (Barley Wine. הבירה התבגרה בחביות עץ אלון של וויסקי, ומתאפיינת באחוז אלכוהול גבוה – 11.2%. זאת לצד קשת טעמי מאלט בחזית עם טופי, קרמל, דבש ורמזים של וניל וקוקוס. בחווית הלגימה מובילה מתיקות, גוף מלא וקטיפתי וסיומת ארוכה.

זוהי המהדורה החמישית של בירה אלכסנדר שמתבגרת בחביות עץ אלון. במהדורה זו החביות הן  כאלה שהתבגר בהן ברבן אמריקאי – וויסקי צעיר של מזקקת מילק אנד האני התל אביבית, במשך 9 חודשים, וקיבלה מהן את האופי הייחודי והעושר שלה. בתהליך ההתבגרות ספחה הבירה גם את הארומות האופייניות לחביות עץ אלון אמריקאי של וניל וקוקוס. בנוסף ניתן להרגיש השפעת העץ על גוף הבירה, מעט מתיקות וגם רמזים לוויסקי שהתיישן בחביות.

המחיר החל מ-20 ₪. להשיג במרכז המבקרים של מבשלת בירה אלכסנדר ובאתר האונליין של מבשלת אלכסנדר

מבשלת הבוטיק שבט משיקה לחגים בירה דבש במהדורה מוגבלת – BARREL AGED SAISON

צילום לינור שרצר

לרגל החגים מציעה מבשלת הבוטיק של בירה שבט בירה מיושנת בתוספת דבש (6.3%). הסייזון שהתיישנה כ-4 חודשים בחביות שרדונה, היא בירה חזקה עם נוכחות של דבש טרי, לצד טעמים עשירים של יין לבן, פלפל שחור, תפוח ירוק וניחוחות של סתיו. מהדורה מוגבלת של 300 בקבוקים בלבד .

המחיר 85 ₪ לבקבוק גדול של 750 מ"ל. להשיג באתר שבט

אמפמ ומלכה משיקות: TLV Pale Ale – בירה תל אביבית במהדורה מוגבלת

am:pm, רשת הסופרמרקטים שחיה את תל אביב, ומבשלת בירה מלכה יוצאות בשיתוף פעולה חדש ומשיקות מהדורה מוגבלת של בירה מסוג פייל אייל שיוצרה במתכון בלעדי. מלכה TLV PALE ALE עם 4.7% אלכוהול היא בירה בהירה ארומטית, בעלת גוף קליל, אך נוכח, עם ארומה נעימה של פירות טרופיים ופירות הדר המוסיפים למשקה מרירות עדינה.

את הבירה החדשה המיוצרת בעבודת יד ניתן להשיג רק בכל 60 סניפי am:pm בפריסה מחיפה עד נס ציונה, וגם בהזמנה באפליקציה ובאתר עם משלוח מהיר עד הבית. 

לרגל ההשקה זוג פחיות מלכה TLV PALE ALE ב-24 ₪ (במקום 33.8 ₪) – בתוקף עד 10.10.23 או עד גמר המלאי.

מבשלת ג'מס מציעה מארז חג מעוצב עם 4+1 במתנה

צילום איל קרן

מבשלת הבירה ג'מס מציעה מארז מעוצב וחגיגי, במהדורה מיוחדת המאפשרת התנסות והנאה ממגוון הבירות שלה. המארז כולל חמישה בקבוקים עם סוגי הבירה המובילים של המבשלה הישראלית: שני בקבוקי ג'מס PILS ושני בקבוקי ג'מס חיטה, אליהם יצורף בקבוק נוסף של בירה 8.8 שייכלל במארז במהדורה מיוחדת לחג –  במתנה.

PILS – בירה בסגנון לאגר צ'כי בעלת צבע בהיר וזהוב עם טעמי פריחה הדרית, ומרירות עשירה. 5% אלכוהול.

WHEAT – בירה בסגנון חיטה בווארית עם מרקם סמיך ובעל משקעים. הבירה בעלת צבע זהוב עם טעם פירותי ונגיעות של בננה וציפורן. 5% אלכוהול.

8.8 – בירה בסגנון אייל בלגי בעלת גוף מלא ואחוז אלכוהול גבוה יותר. הבירה בעלת צבע אדמוני עם טעם פירותי מתקתק ועשיר. 8.8% אלכוהול.

מחיר המארז המיוחד 50 ₪. להשיג בחנויות יין וברשתות שיווק נבחרות

מרעננת וקרירה: בירה קיצית עם טוויסט ישראלי Jem's SUMMER ALE

צילום איל קרן

מבשלת Jem's  משיקה טעם מיוחד וחדש שירענן לנו את האווירה: Summer Ale – בירת אייל בעלת טוויסט ישראלי. הטעם החדש משלב אייל קליל וקיצי בעל טעמי פריחה וניחוח הדרים, זאת לצד ארומה מלאה, מרירות נמוכה ו-5% אלכוהול, לחוויית השתיה לנינוחה ומרווה.

המחיר לבקבוק 330 מ"ל –17 ₪. להשיג בסניפי רשת Jem's

בירה קרומבאכר מגרמניה בעיצוב חדש לבירת הדגל פילס

קרומבאכר, הבירה הנמכרת ביותר בגרמניה (דוח IWSR, גרמניה 2022), הנחשבת למבשלת הבירה הפרטית הגדולה ביותר בגרמניה עם למעלה מ-200 שנות ניסיון, יוצאת במהלך שינוי מראה התוויות והאריזות ומשיקה מיתוג ועיצוב חדש לבירה הדגל של המבשלה – קרומבאכר פילס עם אריזה לבנה במראה נקי, אשר עליה מופיעים באופן בולט במיוחד הלוגו ושם המוצר.

קרומבאכר פילס היא בירת לאגר בסגנון פילזנר גרמנית בצבע זהוב בוהק, המיוצרת ממי מעיינות טבעיים. לבירה ארומות פירותיות ופרחוניות, עם רעננות טבעית וטעמי מאלט חלקים וקריספיים, אפטר טייסט ארוך ומעט מרירות מאוזנת.

המחיר  לאריזת 6 בקבוקים 330 מ"ל – 38 ₪  (רשת שר המשקאות 9.23) להשיג ברשתות השיווק ובחנויות משקאות נבחרות

26.10.23: 'פסטיבל הבירה ה-4' בנמל עין גב על הכינרת

צילום תקשורות יעל שביט

תיירות עין גב ומועצה אזורית עמק הירדן, מזמינים לפסטיבל הבירה ה-4' שיתקיים בנמל עין גב על הכינרת, יום חמישי 26.10.23, בין השעות 17:00-23:00. בפסטיבל ישתתפו מבחר מבשלות בירה תוצרת כחול לבן–המציעות בירות בוטיק מובחרות באווירה תוססת.

המופע המרכזי יהיה עם דלית רצ'שטר – השדרנית המובילה בגלגל"צ ו- D.J ידועה שמתקלטת באירועים ובפסטיבלים נחשבים ברחבי הארץ והעולם. היא תרקיד את הקהל במסיבה אל תוך הלילה, בנוסף למופע של ההרכב האלקטרוני  kadmon live ושל D.J סניורה.

צילום תקשורות יעל שביט

בין המבשלות בפסטיבל: 'מבשלת הגולן' מקצרין, מבשלת 'הגיבור' מכרמיאל, מבשלת 'אלכסנדר' מעמק חפר, מבשלת 'בירה בגולן', מבשלת 'בירה עמליה', מבשלת 'בירה מוסקו', 'מבשלת נורדן' ומבשלת LELA', בנוסף לברים המקומיים 'אלווה' ו'פנסה' המציעים בירות וקוקטיילים מרעננים.

אביב ואביה ממבשלת נורדן יטעימו בירות בפסטיבל. צילום מהמבשלה

בפסטיבל יהיה מתחם פוד-טראקס גדול עם מאכלים המשתלבים עם בירה – דוכן סרדינים טריים עם הדייג קפטן מנחם לב, נקניקיות מהמעשנה, אוכל מקסיקני חריף, חצ'פורי, פלאפל, המבורגר, כריכי בשר, פסטות, צ'יפס אמסטרדם, גלידה ומתוקים. עוד בנמל עין גב – מפגש הדייגים (כשר), ו'מסעדת הדגים' עם מגוון מנות דגים טריים וסלטים.

לפרטים תיירות עין גב, 04-6659800 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר