אתר מקדונלד'ס החדש עולה לאוויר באמצעות TBWADIGITAL

עולם התזונה הנבונה מציע את כל המידע על רכיבי המזון ותהליך הייצור, דרכים לשמור על אורח חיים בריא וגם מחשבון תזונה בו ניתן לחשב את תצרוכת הקלוריות, השומנים, הפחמימות ועוד בהתאמה אישית

מקדונלד'ס ישראל מעלה לאוויר את האתר הרשמי החדש באמצעותTBWADIGITAL, המתמחה בתחום השיווק דיגיטלי. האתר החדש מורכב משלושה עולמות תוכן שונים – עולם התזונה הנבונה, עולם האוכל ועולם הילדים, וכן מידע אודות החברה ומנגנון חיפוש של המסעדות הפרושות ברחבי הארץ.

עולם התזונה הנבונה מציע את כל המידע על רכיבי המזון ותהליך הייצור, דרכים לשמור על אורח חיים בריא וגם מחשבון תזונה בו ניתן לחשב את תצרוכת הקלוריות, השומנים, הפחמימות ועוד בהתאמה אישית. בנוסף ניתן לקבל באתר פירוט לגבי מרכיביה המדויקים של כל ארוחה במקדונלד'ס, כולל הסברים מפורטים לגבי המשמעות של כל ערך תזונתי. עוד אפשר למצוא באתר מחשבון BMI המאפשר לגולשים לחשב איפה הם נמצאים על הסקאלה של משקל נמוך, משקל תקין או משקל עודף.

עולם האוכל מציג את כל המוצרים והארוחות במקדונלד'ס, המפורטים גם מבחינת ערכים תזונתיים וגם מבחינת ספקי המזון על ידי מנגנון דינמי שיושב בבסיס האתר. באמצעות המנגנון המיוחד יכולים הגולשים להרכיב את הארוחה המועדפת עליהם ולדעת את ערכיה התזונתיים המדויקים.

עולם הילדים מציג את תפריט הילדים, את צעצועי החודש ושני משחקים מדליקים מעולם התוכן של מקדונלד'ס. בנוסף מציע עולם הילדים אפשרויות לגבי חגיגת ימי הולדת במקדונלד'ס, ובמסגרת זו ניתן ליצור באתר הזמנות צבעוניות לימי הולדת, הניתנות להדפסה.

האתר החדש מבית TBWADIGITAL עשוי בטכנולוגיית פלאש מתקדמת המאפשרת, מלבד האנימצייה וה"לוק" העשירים, גם הצגת מידע ספציפי לגולש על פי העניין האישי שלו.

חברת TBWADIGITAL היא בית שיווק דיגיטלי המספק את כל שירותי הפרסום והשיווק הדיגיטלי תחת קורת גג אחת. החברה כוללת כיום ארבע יחידות: פרסום באינטרנט, בניית אתרים, שיווק במנועי חיפוש ויחידת יחסי ציבור אונליין. החברה מונה מטפלת בלמעלה מ- 40 לקוחות ביניהם טוטו ווינר, מקדונלד'ס, המסלול האקדמי המכללה למנהל, אפריקה ישראל, קבוצת מעריב ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר