כרמלה מקדמת קניות אונליין דרך שת"פ עם הסטארט-אפ הישראלי clara

על מנת לבצע היום פעולה פשוטה כמו עדכון הזמנה צריך להתחבר לאתר או להוריד אפליקציה ייעודית. הטכנולוגיה אותה פיתחו מאפשרת לבצע קניות אונליין באמצעות ווטסאפ ופלטפורמות מסרים נוספות
כרמלה אונליין מציעה משלוח באמצעות אפליקציות מסרים שהופכת את ההזמנה לחוויה קלה ומהירה. השירות פועל באמצעות כלי הבינה המלאכותית humanology

מיזם המשלוחים הוותיק 'כרמלה' משוק הכרמל בתל אביב, ומראשונות חברות המסחר האלקטרוני בתחום המזון בארץ, מקדמת את חוויית השירות באמצעות שירות חדש בשיתוף הסטארט-אפ clara, שהוקם על ידי שגיא רורליך ואיציק גולדנברג לאור צורך ממשי לשיפור חווית קניות אונליין, שצוברות יותר ויותר תאוצה בקרב הקהל הישראלי. הם מסבירים כי על מנת לבצע היום פעולה פשוטה כמו עדכון הזמנה, צריך להתחבר לאתר או להוריד אפליקציה ייעודית. הטכנולוגיה אותה פיתחו מאפשרת לבצע קניות אונליין באמצעות ווטסאפ ופלטפורמות מסרים נוספות.

צילום אנטולי מיכאלו

מדובר בפריצת דרך משמעותית בחוויית הקנייה שהופכת לקלה, מהירה ובלתי אמצעית. הטכנולוגיה משלבת בינה מלאכותית (AI) וטכנולוגיה אותה פיתחו בסטארט-אפ ונקראת humanology, הכוללת יכולות מתקדמות לזיהוי הרגלי הצריכה, ומאפשרת ביצוע מגוון פעולות כמו הוספת מוצרים לסל לאחר הקנייה, תזכורות על מוצרים שנוהגים להזמין ונשכחו, התראות על מוצרים שחוזרים למלאי, והכול באמצעות ווטסאפ במהירות, נוחות ובכול שעה.

יניב חסיד מנכ"ל כרמלה, אומר: "כשם שהיינו חלוצים בתחום משלוחי מזון מהשוק עד הבית, אנחנו מחפשים כל הזמן שותפים טכנולוגים שישפרו עוד יותר את חווית הקניה הדיגיטלית בכרמלה. זיהינו בטכנולוגיה של clara את היכולת לפגוש את הלקוח בזמן ובמקום הנוחים לו".

איציק גולדנברג מנכ"ל clara, אומר: "מדובר במהפכה אמיתית הקובעת סטנדרטים חדשים בביצוע קניות ברשת. אנו גאים להשיק את השירות החדש עם ועבור לקוחות כרמלה, שכבר מגלים שביעות רצון רבה מהשירות החדש".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר