חדש מבית "החברה הסקוטית": קוניאק וניל מיוקוב V.S.O.P

בשנות ה-50 של המאה ה-19 נשלחו שני אחים לצרפת ע"י הצאר אלכסנדר השני, על-מנת לדאוג להספקת קוניאק סדירה לבית המלוכה הרוסי. שני האחים החלו לייצר קוניאק איכותי עבור בית המלוכה. עם השנים החל הקוניאק לזכות בהערכה רבה, ובעקבות כך הוחלט לשווקו גם מחוץ לארמון

החברה הסקוטית למסחר ושיווק, מביאה את קוניאק מיוקוב וניל, מותג הקוניאק וניל היחידי בעולם.
בעקבות הקליטה המוצלחת, של קוניאק מיוקוב V.S וליקר קוניאק מיוקוב וניל בארץ, הגיע לארץ האח הגדול שלהם – קוניאק מיוקוב V.S.O.P.

ויש גם סיפור: בשנות ה-50 של המאה ה-19 נשלחו שני אחים לצרפת ע"י הצאר אלכסנדר השני, על-מנת לדאוג להספקת קוניאק סדירה לבית המלוכה הרוסי. שני האחים החלו לייצר קוניאק איכותי עבור בית המלוכה. עם השנים החל הקוניאק לזכות בהערכה רבה, ובעקבות כך הוחלט לשווקו גם מחוץ לארמון.

הקוניאק מיוצר מענבי סנט אמיליון איכותיים. לאחר שהענבים הופכים ליין הם עוברים זיקוק דודי כפול, ומשם מוכנסים לחביות עץ אלון צרפתי ליישון למשך שנים ארוכות. ערבוב הקוניאק נעשה רק מאותן חביות שהגיעו לשיאן ותחת שרביטו של המאסטר בלנדר, בעל ניסיון עתיר שנים.
טעמו החלק של הקוניאק נובע מבחירה קפדנית ביותר של הענבים, מעירוב של זני ענבים מאוד ייחודי, ומיישון ממושך בהשוואה לקוניאק V.S.O.P אחר.
צבע: שילוב של ענבר וצהוב עם רמזים של זהב.
טעם: פירותי, רמזים של צימוקים, תפוז ואפרסק.
סיומת ארוכה והרמונית.
מחיר מומלץ: 425 ₪.

להשיג במרכז המכירות של "החברה הסקוטית למסחר", רחוב התערוכה 3, תל-אביב, ובחנויות היין והמשקאות החריפים המובחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר