חדש מהרדוף: קינואה אורגנית בצירוף חוברת מתכונים אישית

הקינואה האורגנית מביאה את דגן הקינואה, העשיר בערכים תזונתיים, כשהוא מיוצר בהתאם לעקרונות הגידול האורגני, קרי: ללא תוספת חומרים משמרים, חומרי הדברה וצבעי מאכל

חברת הרדוף יוצאת בימים אלו עם קינואה אורגנית, המוצעת באריזה הכוללת חוברת מידע ומתכונים אישית.

הקינואה האורגנית מביאה את דגן הקינואה, העשיר בערכים תזונתיים, כשהוא מיוצר בהתאם לעקרונות הגידול האורגני, קרי: ללא תוספת חומרים משמרים, חומרי הדברה וצבעי מאכל.

"הרדוף מובילה את תחום שיווק הקטניות והדגנים האורגניים בישראל והקינואה בפרט. הקינואה האורגנית מציעה לצרכנים את היתרונות התזונתיים של הקינואה, כולל הערך המוסף של עקרונות הגידול האורגני", אמר דורון שפון, מנהל שיווק הרדוף תוצרת מזון אורגני. "חוברת מידע ומתכונים אישית המצורפת לכל מוצר, תקל בידי הצרכנים את אופן הבישול והכנת המוצר, גם למי שאינם בקיאים בסגולותיו וטרם התנסו בהכנתו".

הקינואה מאופיינת בטעם אגוזי ייחודי, וניתן לשלבה בתפריט היומי כסלט קר, תחליף לאורז, וכבסיס לדייסות ובמרקים. מעבר לחוברת המידע והמתכונים המצורפת למוצר, כוללת כל אריזה מתכון אטרקטיבי וכן פירוט תזונתי מלא, המצוינים בצידה האחורי.

"הקינואה נחשבת כמקור לחלבון מלא ומכילה את כל חומצות האמינו החיוניות לגופנו", אמרה דנה איידלר, דיאטנית קלינית ויועצת תזונה להרדוף תוצרת מזון אורגני. "הקינואה מכילה ויטמינים ומינרלים רבים, כגון ברזל, סידן, מגנזיום, אשלגן וויטמינים מקבוצה B, וכן עשירה בסיבים תזונתיים באופן התורם לתחושת שובע. כמו כן, הקינואה דלה בשומן, ולכן מתאימה גם למי שמגביל את תפריטו בקלוריות".

מחיר מומלץ: בין 11.90-12.90 ₪ למארז 500 גר'.
לרכישה ברשתות השיווק, חנויות אורגניות ובתי טבע.
הקינואה כשרה בהשגחת הרב מלכיאל שלמה שטרן.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר